Dagrijverlichting

@kuyp166
ohh dat wist ik niet eens haha ja er zitten wel wat meer tools bij me reservewiel. waarschijnlijk 1 of andere haak ofzo zodat je dat plastic kapje eraf kan trekken?

@Graafie
wat voor tools heb jij er dan bij gekregen?
 
Volgens mij deze:

203479667w500-1.jpg
 
ChrisPoloParts zei:
Dat haakje is bedoeld om de plastic kapjes mee van je wielbouten af te trekken niet om je mistlamp er uit te halen, kijk even in je instructie boekje voor de wijze hoe de lamp er uit moet.

Bij mij staat in het instructieboekje dat je de lampenafdekkap en de dopjes op je wielbouten er met hetzelfde beugeltje afhaalt. ;)


Sjakie zei:
@kuyp166

Welke gereedschapset?

Tja die spullen die bij je reservewiel zitten. :lol:
 
ook helaas bij mij is er ook één dagrijverlichting lampje stuk gegaan...dat na een welgetelde 4 dagen pas...waardeloze lampjes dus...beter dat je switched naar WITTE dagrijverlichting lampjes die nooit kapot gaan...deze houden het gewoon niet lang vol :(
 
is er van Philips of OSRAM niet een ba15s die helder wit licht geeft? (GEEN LED!!) ik wil gewoon halogeen lampjes die ultra wit schijnen....had ff snel op conrad gekeken, maar kon niet echt iets vinden waarbij echt wit stond (stond alleen Helder bij??)

ik zag hier nog iets van LED lampjes van PILOT...ik weet niet of deze lang mee gaan...
http://www.winparts.nl/538/verlichting/ ... flux-1-wit

De Philips cheap ass halogeen lampjes die wit licht geven is dit eigenlijk wat...ze zijn wel goedkoop...
http://www.mobivision.nl/philips-r5w-bo ... 6!!!803!NL
 
ik heb geprobeerd mijn halogeenverlichting terug te zetten maar die doet het nu ook niet...dus ik denk dat er iets doorgebrand is ofzo? i'm not sure...maar dit gaat me zeker weer knaken kosten :(
 
zijn de lampjes nog wel heel :oops: :oops:
ik heb ook al eens een defecte lamp in een reserve doosje gehad.
Door de tijd of trillingen gewoon defect gegaan.
Denk je er een nieuwe in te zetten .......
 
De halogeenlampen terugplaatsen en dan op naar de dealer ;) indien lampje kapot hoef je alleen het lampje te betalen. Is er wat anders kapot is dat garantie ;) En vooral niet zeggen dat je er mee geknoeid hebt.
 
cornesagt zei:
heb je de zekering al na gekeken mischien is deze wel kapot.

zekering? je bedoeld dat vakje onderin je stuur?
dan moet ik even kijken welke dat precies is...heb nog niet gechecked wat het is..
ik ga nog een keer een reserve lampje erin doen...mocht deze niet werken dan is er toch iets mis...misschien is deze kapot getrild
anders word het toch terug naar de dealer...
 
Okido ik ben naar de dealer geweest en ze hebben een soort van stekker vervangen die was niet meer goed ofzo...nu doet het lampje weer Big Grin
het viel onder de garantie dus ben weer een happy customer Big Grin Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!