Daan Theeuwes meet - fundraising evenement

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mijn opleiding communicatie van de Hogeschool Utrecht ben ik bezig met het organiseren van een meet. De opdracht is om een eigen evenement te organiseren voor het Daan Theeuwes fonds. Zou ik misschien via het Forum mensen mogen attenderen om naar mijn meeting te komen? Ik doe niks namens het Mypolo forum het gaat mij er meer om dat ik hier meer potentiële bezoekers kan werven. Hier onder lees je wat ik doe.

Als groot auto liefhebber ben ik blij dat ik iedere dag kan rijden en kan sleutelen aan mijn auto. Voor mij is dit vanzelf sprekend, alleen niet voor iedereen jaarlijks krijgen enkele honderden jongeren zeer ernstig (vaak traumatisch) hersenletsel (NAH). Door een (verkeers)ongeluk, sport, zinloos geweld of door een medische oorzaak. Deze jongeren kunnen de alledaagse dingen in het leven niet meer doen en kunnen ze ook onder anderen niet meer auto rijden.

Het doel van het centrum is jongeren met ernstig hersenletsel weer een toekomst te geven. Om de missie en visie van deze organisatie te ondersteunen is natuurlijk geld nodig. Jongeren met ernstig hersenletsel verdienen namelijk een betere en toekomst!
Daarvoor wil ik een fundraising evenement organiseren om een bijdrage te leveren aan het Daan Theeuwen Centrum.

daarom ga ik een meeting organiseren met auto's, ik heb een grote passie voor auto's en ken ook veel mensen in mijn omgeving die dezelfde passie delen. Tijdens deze meeting kunnen de deelnemers gezellig met elkaar praten. Maar ook de auto's bewonderen.

De meeting zal plaatsvinden op zondag 2 Juni in Zwolle. Het adres voor de meeting is Ossekamp in Zwolle noord tegenover gelegen aan de Macdonalds. LINK: https://www.facebook.com/events/2283672728358255/

Rayan, 06 402 102 37

PHOTO-2019-04-28-15-08-51.jpg
 

Bijlagen

  • PHOTO-2019-04-28-15-08-51.jpg
    PHOTO-2019-04-28-15-08-51.jpg
    238 KB · Weergaven: 7
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Tussenstand van de aanwezige auto's.

Volkswagen Polo 6R 1.2 TDI
Volkswagen Polo 6R R line 1.6 TDI
Audi A1 1.4 TFSI
Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI GTI
Audi A1 2.0 TDI @Turbodruk
Audi A1 1.4 TFSI
Volkswagen Polo 1.2 TDI R line
Volkswagen Polo 6C 1.2 TSI Highline @Michel6C
Volkswagen Polo 1.2 TSI @Simon92
Volkswagen Golf 7 2.0 TDI GTD @Cimus
Seat Ibiza 1.2 TDI @Dannozz
Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI Stage 3 VVT
Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI Stage 3 VVT
Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI GTI
BMW 1M
Volkswagen Polo 6R Blue GT
Volkswagen Polo 1.8 TSI GTI @dov ja jonges dov is er ook.
Volkswagen Golf 5 GT
Clio RS Phase 2
Clio RS Phase 2
Clio RS Phase 2
Megane RS
Volkswagen Scirocco 1.4 TSI


Mooie opkomst toch?
Er zullen ongetwijfeld meer mensen komen.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!