Cruisecontrol

André1968

Actief lid
319
103
43
Hallo allemaal, ik heb een vraag.
Ik ben in het bezit van een polo 6r en deze heeft helaas geen cruisecontrol. Is het mogelijk om dit achteraf met een originele vw hendel en eventueel een bijbehorende kabel alsnog te installeren?
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Kijk op de site van vagtechniek in neunen die bieden van alles aan qua inbouw.
Zelf aan de slag gaan kan natuurlijk ook altijd maar als je daar geen kennis van hebt...
 
Kijk op de site van vagtechniek in neunen die bieden van alles aan qua inbouw.
Zelf aan de slag gaan kan natuurlijk ook altijd maar als je daar geen kennis van hebt...
Ik wil eigenlijk alleen weten of het kan,ik kan het laten doen bij de garage waar de auto weg komt. Hendels worden nog redelijk aangeboden.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
@polo chris,ik heb net even gekeken en het kan wel,maar de boordnetmodule moet dit ondersteunen,weet jij of iemand anders welke boordnetmodules cruisecontrol ondersteunen, ik heb aan de rechterhendel wel de mogelijkheid om mijn hele computer door te lopen wat betreft gebruik,tijd wat de auto in gebruik is geweest,gemiddeld verbruik, hoeveel kilometers nog tot de volgende tankbeurt enz.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Ik heb cc in laten bouwen bij VAGtechniek, aanrader.
Wbt de boordnetmodule, dat hangt er maar net van af. Sommige ondersteunen het wel, andere niet, is vantevoren niet te zeggen.
Het is wel uit te lezen, zo is VAGtechniek er bij mij ook achter gekomen dat mijn module het ondersteunde, en was het een kwestie van hendels inbouwen, en aanmelden. Ook boordcomputer hebben ze bij mij toen gelijk geregeld.
 
Zo te zien is je polo redelijk nieuw wat betreft bj.
Je garage zou je zeker het antwoord kunnen geven.
(Mijn oude Skoda octavia bj 2003 kon het zelfs ingebouwd worden zonder problemen).
 
Gewoon een paar dealers opbellen in de regio.
Of vragen om bv je anti-car Jack aan te laten zetten, meelopen met de monteur en vragen of de mogelijkheid er is om cc in te laten bouwen.
Op zaterdag ochtend willen ze nog wel eens wat spontaner zijn dan door de weeks Qua service ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!