Cruise Control inbouwen Polo 9n3

Het is een polo uit 2006 54PK durf zo niet te zeggen welke code. kan ik deze ergens vinden?

Dan heb je ofwel motorcode BMD of AWY. Dit kan je terugvinden op een sticker bij het reservewiel.
  • Bij motorcode BMD -> Geen probleem, ECU ondersteunt CC
  • Bij motorcode AWY -> ECU ondersteunt geen CC, aanvaardt de codering wel, maar zal niet werken.
Bron: Ross-Tech
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Dan heb je ofwel motorcode BMD of AWY. Dit kan je terugvinden op een sticker bij het reservewiel.
  • Bij motorcode BMD -> Geen probleem, ECU ondersteunt CC
  • Bij motorcode AWY -> ECU ondersteunt geen CC, aanvaardt de codering wel, maar zal niet werken.
Bron: Ross-Tech
Bij het reservewiel staat BMD dus cc zou geen probleem moeten wezen..
ik denk dat er geen verbinding ligt tussen pin 10 en de ECU.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
ik heb de ECU eventjes uitgebouwd.
ik kan tot nu toe nergens vinden welke pin wat doet.... heb tevens een aantal garage's gebeld en zij wisten mij ook helaas niet verder te helpen.
IMG_9961.jpg.IMG_9960.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Elsawin software had ik gekocht op een beetje shady website..... bleek achteraf niet te werken met Windows 10... dus dat heb ik nog steeds niet kunnen gebruiken.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!