Cruise control inbouwen 9N3

Hoihoi,

Ik heb al meerdere berichten gelezen, maar ik stel de vraag toch even opnieuw.

Ik zou graag cruise control in willen (laten bouwen).

Ik heb een 9N3 uit 2007, met een 1.4 16v BUD (59kW) motor. De BCM begint met 6Q1 (6Q1 937 049 F) en er zit een poort in XS3 die nog vrij is.

Heeft iemand een goed idee? origineel of toch aftermarket?

Of heeft iemand een goed adres waar dit ingebouwd kan worden?

Mvg Ruud
 
Volkswagen  Polo  1.4 16v 59kw 
Leuk, ga ik ook doen in de 2006 Cross Polo 9N3 regio Drechtsteden. Een tijdje geleden heb ik een en ander uitgezocht en heb ik de Valeo hendels en bedradingskit gekocht. Het is er nog niet van gekomen maar deze zomer moet ie er toch eigenlijk echt wel een keer in.
Als je nog niet geholpen bent, zal ik de bestelnummers wel posten. Misschien leuk om de cc-inbouw samen op te pakken (virtueel of irl, afhankelijk van jouw locatie)?
 
Volkswagen  Cross Polo  1.6-16V (BTS) 
Ik heb enkele jaren geleden ook een originele retrofit gedaan van cruise control in mijn 9N3.
Heb daarvoor de volgende kit gebruikt. Werkt perfect, en komt met handleiding waar je wat allemaal moet aansluiten

Mocht je al een hendel hebben met de CC knoppen, kan je ook enkel de kabelboom kopen

Kufatec is trouwens zeer aan te raden. Heb bij hen ook de kabelboom voor mijn stoelverwarming retrofit gekocht, en deze was ook perfect.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Ik heb bij KUFATEC zojuist de versie zonder MFA besteld, het verschil met MFA is dat de stekker 8 ipv 6 pinnetjes heeft, dus dat zou niet passen. Nu hopen dat het snel komt en dat het werkt
 
Volkswagen  Polo  1.4 16v 59kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!