Nou, gereedschap aangeschaft en het is gelukt! Testritje gemaakt, cruisecontrol werkt weer zoals het hoort

Airbag alarm lichtje blijft wel branden, maar daar ga ik binnenkort met de VAG-COM kabel van 'n maat wel ff naar kijken. De connector is in ieder geval in orde. Apart overigens dat ie detecteerd dat de airbag losgeweest is terwijl de accu eraf was?
Hier paar fotootjes vanaf het punt dat het stuur open ligt (zie foto vorige post):
met een 12mm Torx krijg je hem met wat gepast geweld losgeschroeft.
Onderkap bleek met nog een derde schroef vast te zitten naast de schroeven op de hendels.
De kap moet een beetje verbogen worden om langs het contactslot eraf te komen.
Hier zit een truukje aan vast: Trek aan het witte lipje dat op het stekkerblok zit (zie rode pijl) tot de hendels eraf klikken.
Na alles weer aangesloten en vastgeschroeft te hebben was het gewenste resultaat weer zichtbaar zonder te knipperen!
Enige "Oeps" is dat ik het stuur er niet helemaal recht op gezet heb, hij staat nu lichtjes naar links gedraait als ik rechtdoor rijd. Let er dus goed op dat je het stuur er écht op de oude positie weer in zet

Het stoort mij vooralsnog niet maar mogelijk ga ik het stuur dus nog een keer open maken om hem recht te zetten... Die centermoer mag maar 5x los/vast gedraait worden naar wat ik begrepen heb...