Hallo iedereen,
Ik wil graag OEM stoelverwarming met niet-OEM matjes retrofitten in mijn 9N3. Ik heb alle(denk ik) onderdelen bij elkaar maar ik zit toch nog met een paar vraagjes.
Ik heb de volgende onderdelen:
OEM Schakelaars dashboard (x2): 6Q0 963 563
OEM Controle module (x2): 6Q0 959 772 B
Kufatec Kabelboom: Klik
Set universele stoelverwarming, waarvan ik enkel de weerstandsmatjes wil gebruiken: Klik
Doordat ik geen OEM verwarmingsmatjes gebruik, moet ik een adapter maken om de matjes én control module op de kabelboom te kunnen aansluiten.
In de rode kader staat het gedeelte dat ik graag zelf zou willen maken, maar ik heb moeite om de nummers van deze connectoren te vinden.
Connector die past op 1 (van afbeelding):
ik zoek dus het nummer of een link naar de connector die hierop past:
Connector die past op 2 (van afbeelding):
Deze lijkt heel erg op een 8-pins PCI-E voedingskabel voor grafische kaarten van computers, maar is het net niet. De afstand tussen de 2 rijen pinnetjes moet net wat groter zijn.
Weet iemand hoe ik aan die connectoren kan geraken?
Alvast bedankt!
Meer foto's van het geheel:

Ik wil graag OEM stoelverwarming met niet-OEM matjes retrofitten in mijn 9N3. Ik heb alle(denk ik) onderdelen bij elkaar maar ik zit toch nog met een paar vraagjes.
Ik heb de volgende onderdelen:
OEM Schakelaars dashboard (x2): 6Q0 963 563
OEM Controle module (x2): 6Q0 959 772 B
Kufatec Kabelboom: Klik
Set universele stoelverwarming, waarvan ik enkel de weerstandsmatjes wil gebruiken: Klik
Doordat ik geen OEM verwarmingsmatjes gebruik, moet ik een adapter maken om de matjes én control module op de kabelboom te kunnen aansluiten.

In de rode kader staat het gedeelte dat ik graag zelf zou willen maken, maar ik heb moeite om de nummers van deze connectoren te vinden.
Connector die past op 1 (van afbeelding):
ik zoek dus het nummer of een link naar de connector die hierop past:

Connector die past op 2 (van afbeelding):

Deze lijkt heel erg op een 8-pins PCI-E voedingskabel voor grafische kaarten van computers, maar is het net niet. De afstand tussen de 2 rijen pinnetjes moet net wat groter zijn.
Weet iemand hoe ik aan die connectoren kan geraken?
Alvast bedankt!
Meer foto's van het geheel:

Volkswagen
Polo 9N3