Composition Media systeem Polo AW GTI

Ik heb ook het executive pakket maar bij mij heet het Discover Media Gen.2. In de aparte handleiding staat dit ook benoemd op de voorpagina. Ik heb de gewone navigatie maar ook Apps knop (Android auto etc) en 6 speakers.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Aha ja de mijne is van augustus 2018 met Business executive pakket. Ik dacht eerder alleen executive maar het is dus een Business wat ik heb.
Daar zat dit er wel erbij https://www.volkswagen.nl/modellen/polo/comfortline-business

Als je een executive pakket hebt dan heb je discover media en geen composition media.
Als het goed is heb jij gewoon navigatie van VW. Composition media is alleen radio, navigatie is dan via app connect op android auto of apple carplay.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Als je een executive pakket hebt dan heb je discover media en geen composition media.
Als het goed is heb jij gewoon navigatie van VW. Composition media is alleen radio, navigatie is dan via app connect op android auto of apple carplay.
Ik heb dus geen navigatie, ook geen app knop voor Apple CarPlay.. hmm
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!