Composition Media systeem Polo AW GTI

Goedemorgen,

Over 2 weken verwacht ik mijn nieuwe Polo. Uitgerust met Composition Media
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heb ik de mogelijkheid om Apple CarPlay te gebruiken?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Ik heb ook composition media op mijn GTI, bevalt prima ik gebruik toch android auto voor de navigatie.
Om apple carplay te gebruiken heb je wel appconnect nodig.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Ik weet niet wat je heb aangevinkt? in het executive pakket zit app-connect standaard al.
Maar in onderstaande zie ik dat het ook zit dus lekker google maps gebruiken, ik heb het executive pakket wel maar gebruik Carplay alleen maar....
1572428864358.png
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik weet dat niet meer, ik heb het via Alphabet systeem besteld. Ik zie in de orderbevestiging Composition media staan. Wellicht dat dat het Executive betreft
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Overigens moet je app connect, net als voice command nog wel even laten vrijschakelen, heb ik gemerkt. Ongetwijfeld is dat niet gratis. Ik heb het maar zo gelaten vanwege te weinig toegevoegde waarde (voor mij dan)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Overigens moet je app connect, net als voice command nog wel even laten vrijschakelen, heb ik gemerkt. Ongetwijfeld is dat niet gratis. Ik heb het maar zo gelaten vanwege te weinig toegevoegde waarde (voor mij dan)
app connect hoef je niet vrij te schakelen? dat zit in het executive pakket en is plug en play met carplay en android auto
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ja, tot die sommigen behoor ik dus; maar het zal me een zorg zijn. Overigens kwam ik er laatst achter dat de mijne uit Duitsland is geimporteerd (door de dealer) en in Polen is gemaakt.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Maar ik heb dan ook helemaal niets aangevinkt. Dus ik moet het er maar mee doen, net als met de led verlichting, het Beats systeem en het digitale display ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dat was bij mij dus niet het geval, maar de extra's die ik zelf niet zou hebben genomen, waren mooi meegenomen. En wel zo prettig dat je niet zo ontzettend lang hoeft te wachten. En het scheelt natuurlijk de nodige euro's, een niet geheel nieuwe
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!