Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee composition is niet het Executive pakket dan zou dat er wel staan als executive en dan heb je ook de discover mediaIk weet dat niet meer, ik heb het via Alphabet systeem besteld. Ik zie in de orderbevestiging Composition media staan. Wellicht dat dat het Executive betreft
app connect hoef je niet vrij te schakelen? dat zit in het executive pakket en is plug en play met carplay en android autoOverigens moet je app connect, net als voice command nog wel even laten vrijschakelen, heb ik gemerkt. Ongetwijfeld is dat niet gratis. Ik heb het maar zo gelaten vanwege te weinig toegevoegde waarde (voor mij dan)
app connect hoef je niet vrij te schakelen? dat zit in het executive pakket en is plug en play met carplay en android auto
Overigens kwam ik er laatst achter dat de mijne uit Duitsland is geimporteerd (door de dealer) en in Polen is gemaakt.
Dat ligt er dan idd maar net aan wat je in je config mee neemt, dus dat weet je dan van te voor als je de optie lijst aanvinktneuh sommige hebben dat niet en moet je laten vrijschakelen kosten rond slordige 300 euro
ja, ik had hem binnen een week!Dus naast Pamplona hadden ze ook Polski? Is wel gunstiger voor de levertijden in ieder geval![]()
Joke right?ja, ik had hem binnen een week!
nee, maar hij was dan ook niet nieuw; jaartje door de dealer gebruiktJoke right?
Ik had hem ook met 2 maanden al... dealer had er zelf 1 besteld zonder dat die verkocht was. toen zag ik de opties en de kleur en zei ik mooi die wil ik! haha geregeld precies de config die ik ook wou bestellenJoke right?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.