Coming / leaving home.

mooi en goed licht met de 6000k maar wel problemen met het contole lampje dat gaat branden . ze hebben mij verteld dat ik naar de dealer zal moeten om in de computter aan te laten zetten dat ik xenon heb dus heb ik een de 15e een afspraak om dit te doen ben benieuwd.
 
Bij de aflevering van mijn auto zei de verkoper met een knopje onder de achteruit kijk spiegel dat het Coming/home leave is...maar het is niet zo dat de lichten nog aan blijven branden...

hoe zit dat eigenlijk op de Polo BM? ik heb het Licht en zicht pakket
 
KYC zei:
Bij de aflevering van mijn auto zei de verkoper met een knopje onder de achteruit kijk spiegel dat het Coming/home leave is...maar het is niet zo dat de lichten nog aan blijven branden...

hoe zit dat eigenlijk op de Polo BM? ik heb het Licht en zicht pakket

Nee, dat knopje is om de automatisch dimmende binnenspiegel aan of uit te zetten. Hoe komt die verkoper daarbij....
 
Sjakie zei:
KYC zei:
Bij de aflevering van mijn auto zei de verkoper met een knopje onder de achteruit kijk spiegel dat het Coming/home leave is...maar het is niet zo dat de lichten nog aan blijven branden...

hoe zit dat eigenlijk op de Polo BM? ik heb het Licht en zicht pakket

Nee, dat knopje is om de automatisch dimmende binnenspiegel aan of uit te zetten. Hoe komt die verkoper daarbij....

vond het al opvallend dat die dat zei...want in de brochure staat er nergens iets over coming/home leave systeem...
Maar Sjakie had jij dat niet in laten bouwen? zo'n universele coming/home leave systeempje?
was het duur?
 
cornesagt zei:
mooi en goed licht met de 6000k maar wel problemen met het contole lampje dat gaat branden . ze hebben mij verteld dat ik naar de dealer zal moeten om in de computter aan te laten zetten dat ik xenon heb dus heb ik een de 15e een afspraak om dit te doen ben benieuwd.
heb je pilot xonon? heb namelijk ook 6000k (pilot) en krijg geen foutmelding

sorry voor de offtopic !
 
Dup zei:
cornesagt zei:
mooi en goed licht met de 6000k maar wel problemen met het contole lampje dat gaat branden . ze hebben mij verteld dat ik naar de dealer zal moeten om in de computter aan te laten zetten dat ik xenon heb dus heb ik een de 15e een afspraak om dit te doen ben benieuwd.
heb je pilot xonon? heb namelijk ook 6000k (pilot) en krijg geen foutmelding

sorry voor de offtopic !
helaas is het bij de bm anders met de xenon is nog al moeilijk geen storings lampje te krijgen vandaar het inlezen ben benieuwd morgen


en ik was de geene met het uni. coming/leaving home module maar helaas dat is niet gelukt ze kregen het niet werkend ivm. de can bus aanstuuring in de auto.
 
Nee! bij de Bluemotion is het sleutel eruit halen en dan groot licht seinen...Coming home werkt dan 100%!!!

ik vind het echt jammer dat er geen optie is voor Leaving home het is gewoon nice dat je lichten al branden voordat je gaat instappen Big Grin
 
Ik heb zo'n module 2 jaar geleden laten inbouwen en ik moet wel zeggen met de juiste verlichting led of xenon is het wel sexy. Het heeft niks met het boordnet te maken. Je moet wel een extra kabel trekken van beide koplampen door naar je zekeringkast en daar de zekering zoeken die al je lampen aanzet. Vervolgens moet die ook op je centrale deurvergrendeling aangesloten zijn. Verder moet die voor elke koplamp een aparte module hebben.
 
Volkswagen  6r  1.2tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!