Coming / leaving home.

Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

Bedankt voor jullie reactie jongens!

Dus als ik het goed begrijp zit, dan kan dit via vagcom ingeschakeld worden als als ik het licht en zichtpakket heb?
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

ben net bij de dealer geweest ze weten niet of dit mogelijk is, er wordt onderzocht of dit mogelijk is ik wordt hierover nog op de hoogte gesteld. Zelf denk ik als de dagrij verlichting automatisch aan gaat er ook een mogelijkheid in moet zitten dit in de computer te regelen.
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

Bedoel je Sjakie? Starsky komt niet voor in dit topic namelijk.

Ik rij een witte 1.4 Highline uit jan. 2010. Alle opties behalve digitale radio ontvangst. Helemaal geweldig deze wagen!
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

hahahaaa duidelijk de naam Starsky zat de hele tyd in mn hoofd Stick Out Tongue vandaar de blunder maar ik heb van het weekend naar 5 verschillende dealers gemaild en van 1 antwoord gekregen..... zeer treurend en prijzige dingen....

Wij beschikken niet over alle voertuiggegevens daar de auto niet door ons geleverd is en derhalve ook niet in ons klantenbestand voorkomt.

Bij deze toch een zo goed mogelijk antwoord op je vragen.





1: Wat er allemaal gecontroleerd wordt bij een wintercheck kun je vinden op volkswagen.nl. De wintercheck kost € 19,95 en daar komen eventueel benodigde vloeistoffen en dergelijke bij.



2: Afhankelijk van het type veren wat u kiest tussen de 550 en 850 euro inclusief monteren en uitlijnen.



3: Dat is een meeruitvoering af fabriek inclusief xenon verlichting en bedraagt € 1250,=. Later inbouwen geen optie, wordt erg prijzig



4: Coming home niet aanwezig op Polo



Met vriendelijke groet



Auto Maasstad
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

dan word het toch zelf zoan uni. module inbouwen (is er iemand die dit al gedaan heeft graag info over welke draden we moeten hebben graag plaatsen) heb de polo nog niet dus kan helaas zelf nog niet kijken heb al wel zoan module besteld.
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

Update reactie, 2e vw dealer, check:

Monteren van verlagingset is mogelijk, de kosten voor het monteren zullen rond de 300 euro liggen.

De Polo is niet te bestellen met coming home/ leaving home functie. Dit is achteraf ook niet te coderen of aan te passen.
Het boordnetregelapparaat is niet van deze functie voorzien.

LED dagrijverlichitng inbouwen is misschien mogelijk, dit hangt onder meer vanaf of de huidige dagrijverlichting in de koplampen zit of in de bumper. Om dit verder te kunnen uitzoeken mbt schakelingen en coderingen zouden we het kenteken van de auto nodig hebben.

Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven, anders hoor of lees ik graag van u,

Met vriendelijke groet,

--------------------------------------------------------------------------------
Auto Ames
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

ik krijg volgende week dinsdag mijn pol bm als het goed is en heb donderdag een afspraak gemaakt om een uni. coming/leaving home module in te laten bouwen. ben benieuwd of het lukt ivm. de can-bus in de auto. kosten rond de €100,= laat gelijk ook een setje pilot xenon in bouwen met bijbehorende lets kosten rond de €250,- laat de afloop wel weten.
 
Re: Coming home leaving home op Polo 6R?

ben vandaag van 10u tot 16u bij de audiozaak geweest voor het inbouwen van de xenon dat was al na een uurtje klaar.maar de rest heb ik staan te wachten op het inbouwen van de comming/leaving home module VOOR NIKS helaas is het hun niet gelukt ivm. de canbus in de auto balen dus!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!