coderen. xenon wie wilt me helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wilt mijn helpen coderen. Vandaag nog heb polo 6r bi xenon met oem kabels aangesloten moet nu gecodeerd worden ik heb zelf geen vcds is er iemand inde buurt van Nijmegen
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
gaat om principe we moeten elkaar kunnen helpen maar goed is geen probleem het is mij gelukt,
groot licht werkt op alle standen op stand 0 vol LED stand 2 half dim en dimlichten plus branden van led bocht verlichting via de koplampen aangesloten Big Grin
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Onthoud wel dat mensen hier zonder vergoeding en geheel uit vrije wil en goede wil je helpen.

Dat je je dan tekort gegaan voelt en dan je onvrede uit tegen de groep en tegen 1 iemand in het bijzonder vind ik dan ook niet correct!!
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
gaat om principe we moeten elkaar kunnen helpen maar goed is geen probleem het is mij gelukt,
groot licht werkt op alle standen op stand 0 vol LED stand 2 half dim en dimlichten plus branden van led bocht verlichting via de koplampen aangesloten Big Grin
Ik merk dat je heel erg snel iets wil hebben. Begrijp ik wel dat wil ik soms ook. Maar ik zou eens eerst beginnen om je zinnen volledig te typen met hoofdletters, koma's en punten.

Je begon vorige week al zo brutaal mij een prive bericht te sturen alsof ik verplicht ben hier op het forum een adapterstekker te verkopen. Ik voelde me aangevallen op de manier hoe jij mij aansprak.

Ik zou zeggen chill relax take a sisi!
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Ik sluit me ook bij de mede formules aan die al langer hier zijn.
Forumlid worden en om hulp vragen ... prima.
Maar de gehele club en 1 persoon in het bijzonder afvallen omdat er niet zo snel gereageerd wordt als dat TS wil ... gaat mij ook te ver.
Beetje jammer Berkii, zo maak je bij je binnenkomst niet echt vrienden.

Anyway, fijn dat het opgelost is.
 
Ik deel het gevoel van crosspoloTSI. Snap best dat je graag je xenon verlichting werkend wilt hebben maar we hebben helaas geen gratis 24-uurs-spoed-problemen-service voor iedereen. Dan moet je gewoon ook die laatste 50 euro uitgeven en het laten doen door een bedrijf. Dan mag je klagen. Hier niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Lees en zie of ik bot ben?

Sorry als ik dat was.....

Maar goed ik zal er niet verder op ingaan.

Maar wel chill dat het opgelost is.
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat het was ☺

We hoeven mekaar niet af te schieten of te wijzen met de vingers.

Als mooi aanvulling kan je een china setje nemen als je dat nog niet hebt. Super mooi i.c.m ledjes die je nu hebt met ch lv home.

96b9b25b54633ca95ee4b5f8a2598690.jpg


cea73415b1055d08350317c62f5ad31b.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!