coderen 09 centrale elct

Het kan wel redelijk precies komen, zo heeft crosspoloTSI een boel werk gehad om zijn xenon BCM gecodeerd te krijgen in een '14 crosspolo. Wat niet gelukt is. En het hele riedeltje coderen is ook wel precies werk. Dus als je niet zeker weet wat je aan het doen bent, wees voorzichtig!
ik weet wel wat ik doe maar op een of andere manier krijg ik de codes wel geaccepteerd maar het systeem werk dan niet
 
Het kan wel redelijk precies komen, zo heeft crosspoloTSI een boel werk gehad om zijn xenon BCM gecodeerd te krijgen in een '14 crosspolo. Wat niet gelukt is. En het hele riedeltje coderen is ook wel precies werk. Dus als je niet zeker weet wat je aan het doen bent, wees voorzichtig!

Begin er niet aan met een 2e hands BCM !

Meestal kan je ze niet meer om programmeren.
 
Je moet idd een module hebben die het dak ondersteund. De aansturing komt vanuit je BCM. Daarna zal je deze vermoedelijk moeten aanmelden bij de dealer omdat deze dan niet door de auto geaccepteerd word en aangemeld moet worden in het systeem. Protection mode dan werkt je binnenverlichting niet en gaat je teller verlichting gedimt werken en vaak nog andere storingen. Dit zie ik vaak bij audi module's terug


10624696_726256794111318_7914920645315523751_n.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!