clima unit 6r

volgens een engels forum gebruikt de unit andere kanalen voor de sensoren enz.
B gebruikt pin 16 en 20
A gebruikt pin 20 en 16

werkt de pin net andersom mocht je deze omwisselen als er een error verschijnt is het opgelost...

Dat is het enige wat ik kan vinden voor je... hoop dat je er iets aan hebt
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ja ik vind dat ik dat nu wel ben, door dat :twisted: forum en forum leden!!
Maar heb er geen moment spijt van. Ik heb de foto's van de grill gemaakt en zet ze er van de week ff op.

Maar ff terug, welk nummer heb je besteld en voor hoeveel?? Kan ik kijken in Etka voor je misschien.
 
Ze passen allemaal Ger. De lettercodering heeft te maken met het jaar en de maand van productie. De 20/16 pins connector kun je los bestellen en kosten 9,- euro.

Het gekke vind ik dat bij de B productie jaar 03-09/11-10 dus tot november 2010. Is het dan een blauw display nog Ger? De 907-044E is vanaf 5-11 dus dat is dan de zwart-witte.
 
polofreak zei:
Ze passen allemaal Ger. De lettercodering heeft te maken met het jaar en de maand van productie. De 20/16 pins connector kun je los bestellen en kosten 9,- euro.

Het gekke vind ik dat bij de B productie jaar 03-09/11-10 dus tot november 2010. Is het dan een blauw display nog Ger? De 907-044E is vanaf 5-11 dus dat is dan de zwart-witte.

Herstel 907-044H. De E-module ging van van 03-09/11-10 en de van 03-09-11-10
 
polofreak zei:
Ze passen allemaal Ger. De lettercodering heeft te maken met het jaar en de maand van productie. De 20/16 pins connector kun je los bestellen en kosten 9,- euro.

Het gekke vind ik dat bij de B productie jaar 03-09/11-10 dus tot november 2010. Is het dan een blauw display nog Ger? De 907-044E is vanaf 5-11 dus dat is dan de zwart-witte.

ik denk het wel

groeten ger
 
Is niet lastig, als je maar rustig blijft.
8 ledjes vervangen en de polarizor vervangen.

Heb je de onderdelen ook al binnen?[/quote]

Is het niet lastig om die smd leds te solderen? Ze zijn zo klein, ik hoor wel eens dat het met een hete lucht pen kan/moet?

Wat ik ook hoorde is dat de sterkte op de zijkant van de leds staat weet jij of dat zo is?

Het blijft een interessant item :ugeek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!