Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: Polo 6R van citroene

Damnz je hebt geluk man ben blij dat je iig ongedeert ben, men kan tegenwoordig niet rijden, voornamelijk de mensen met een leasebak!!. Als zij hier een drupje regen zien vallen rijden ze direct 50km/h op de snelweg. Of ze komen met 190 langs je als je iemand wil inhalen
 
Re: Polo 6R van citroene

Gelukkig heb je zelf niks en is het dus alleen materieleschade ;)

@enzolino wat denk je van die bejaarde graftakken met hun fietsenrekkies en/of caravans..... Of van die bejaarde graftakken met een veelste grote auto waar ze bijna niet in durven te rijden aangezien ze niks om hun heen zien kunnen :x :? :evil: Daar erger ik me meer aan dan aan de meeste leaserijders!
 
Re: Polo 6R van citroene

Ghopmeister zei:
@enzolino wat denk je van die bejaarde graftakken met hun fietsenrekkies en/of caravans..... Of van die bejaarde graftakken met een veelste grote auto waar ze bijna niet in durven te rijden aangezien ze niks om hun heen zien kunnen :x :? :evil: Daar erger ik me meer aan dan aan de meeste leaserijders!

Niet alleen van die grieze postduuven die een veel te grote bak met teveel pk's hebben, ook die olde grieze gekken in die hele kleine koekblikken die met een veel te hoog toerental in of uit een parkeervak willen en die gasten mot je in de gaten houden vanwege schades!! Die mogen van mij het rijbewijs afpakken!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!