Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: Polo 6R van citroene

Erg vervelend voor je, zie je maar weer dat auto's net zo zijn als mensen.

Als wij kiespijn hebben en we gaan naar de tandarts dan is de kiespijn ook weg als we eenmaal in de stoel liggen.
Geloof het of niet maar met de vrachtauto's komen we dit vaak genoeg tegen op het werk. Klant kom met een storing op display naar de garage gereden vanuit frankrijk zet tussendoor auto geregeld uit. Stopt bij de garage monteur gaat kijken storing weg en komt ook niet meer terug.

Heel lastig zowel voor de klant als voor de garage. Sterkte ermee ;)
 
Re: Polo 6R van citroene

hey

sorry dat het even geduurd heeft maar heb nogal veel werk de laatste tijd.

de achterbumper is nog steeds niet gespoten en zal niet gespoten worden.
het valt toch niet op en waarschijnlijk komt er in de toekomst een nieuwe sport-designachterbumper erop. nu het eerste wat ik nu zou willen doen is hem een 30mm willen verlagen. iemand suggesties?
 
Re: Polo 6R van citroene

Ik heb de ABT 25/30 verlagings set besteld. Aleen de levertijd was wel erg lang. zeker 6 weken op gewacht. Maar dinsdag kan ik hem eindelijk wegbrengen en ook gelijk een vw dakspoiler er op laten zetten. :). ik weet dat er ook een orginele VW verlagings set is 25/30.
maar zal wel wat foto's maken als die dinsdag klaar is. En laten weten hoe die rijdt. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!