Cilinderslot verwijderen.

Skappa51

Bekend lid
439
206
59
Ik heb een VW polo 6r uit 2011.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is je cinderslot te verwijderen en het kapje te vervangen voor een blinde?
Brengt dit problemen met zich mee, behalve de gene als je batterij van je cv leeg is.
Kunnen ze op deze manier makkelijker in je auto komen of maakt dit het weer iets moeilijker.
Waarom ik het wil is omdat ik het nooit gebruik en vind het zonder slot mooier.
Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Bijna correct, ik reken het goed.


Ik heb een tweede complete slotcylinder gekocht en daar gewoon het staafje afgezaagd.
Die erin gezet zodat je kunt forceren wat je wilt, het slot nooit opent.

Accu leeg --> opladen via de trekhaak Stick Out Tongue

Complete afdekking hoort standaard bij de Kessy deurgrepen.
 
Oké, wat ik eigenlijk wilde weten of het mogelijk is er helemaal uit te halen.
Of gaat dit problemen veroorzaken ?

Gaat geen problemen met zich meebrengen.
Ze hadden bij mij namelijk mijn cilinder geforceerd en daardoor mijn airbag gestolen.

Heb via de schadehersteller wel een nieuwe cilinder ontvangen, maar heb deze niet terug gemonteerd. Maar een kapje geplaatst.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!