Chrome uitlaatstukken Polo BlueGT

Welke verzendkosten had jij besteld die zo snel ging?:

Delivery method:

Please choose the desired mode of delivery for your order.

DHL

Dispatch to NL: (1 x 1.76 kg) 18,00 EUR
Zone Rates
Shipping to: NL : 1.76 lb(s) 12,50 EUR
 
BE/DE verschil zal niet zo groot zijn, in NL zijn onderdelen sowieso duurder... Had voor mijn motor nieuwe rechterkuip nodig, in NL kost deze 760 euro. Ging ik vervolgens in België bij de dealer informeren, 510 euro... Exact hetzelfde onderdeel(nummer), alleen andere kant van de grens, belachelijk.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Dinsdagavond besteld en vanochtend (donderdag) al geleverd. Heb ze er net even opgezet. Dit was echt heel simpel en had niet eens een hamer nodig, gewoon goed aandrukken.

foto.JPG

Ziet er wel meteen een stuk dikker uit.
 
BE/DE verschil zal niet zo groot zijn, in NL zijn onderdelen sowieso duurder... Had voor mijn motor nieuwe rechterkuip nodig, in NL kost deze 760 euro. Ging ik vervolgens in België bij de dealer informeren, 510 euro... Exact hetzelfde onderdeel(nummer), alleen andere kant van de grens, belachelijk.

Amai, scheelt idd een hoop! Maarja je betaalt dan wel weer eens 12.5 verzending? Als je natuurlijk niet dicht bij de grens met Be woont is dat natuurlijk niet evident om in Be te bestellen.

Moesten er nog mensen zijn die ze willen, kan ik ze eventueel bestellen en meebrengen naar de m&g volgend weekend.
 
Als dit de GTI sierstukken zijn dan kunnen ze er helemaal op. Er zitten 4 klemmen in die spannen op moment dat je ze over de uitlaat schuift. De uiteinden kunnen wel eens aan de rand van de uitlaat blijven hangen (soort van tandjes), gewoon doordrukken.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!