Chrome uitlaatstukken Polo BlueGT

Mensen laat je niet in de maling nemen bij de VAG dealer.
Ze vragen zonder blikken of blozen 107 euro voor 1 chroom eindpijpje voor over de uitlaat.
Welnu de Chrome uitlaatstukken van de Audi A3 passen ook op de BlueGT.
Deze zijn 74 euro de twee. ik zal de foto van het bestelnummer erbij zetten en het eindresultaat op de uitlaat.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Na een tip van El Coche Seat heb ik deze besteld VW Polo 6R - GTI Auspuffblende - Ichwillautoteile.de - VW Originalteile und mehr . Lijken bijna hetzelfde maar als ik die bevestiging zie is dat bij de GTI sierstukken 'blind' (als in die klemmetjes zie je niet). Weet niet of dat echt zo is want ik krijg de auto pas vrijdag dus dan kan ik ze pas monteren, maar dat lijkt me wel mooier dan die uiteinden van die klemmetjes te zien.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
???
Weet ik niet.
Ik heb dezelfde op mijn audi A4 zitten alleen een andere maat.
Nu heb ik voor mijn BlueGT de eindstukjes gehaald, daar passen de eindstukken van de Audi A3 ook op en zijn vreemd genoeg voordeliger.
Ziet er wel gelijk dik uit.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Mensen laat je niet in de maling nemen bij de VAG dealer.
Ze vragen zonder blikken of blozen 107 euro voor 1 chroom eindpijpje voor over de uitlaat.
Welnu de Chrome uitlaatstukken van de Audi A3 passen ook op de BlueGT.
Deze zijn 74 euro de twee. ik zal de foto van het bestelnummer erbij zetten en het eindresultaat op de uitlaat.

Mijn VW dealer vraagt €150 voor de uitlaatstukken op de BlueGT:S Hoe heb jij dat aangepakt? Heb je de Audi dealer de uitlaatsierstukken erop laten zetten of heb je ze alleen daar besteld? Is het monteren eenvoudig? Ik zag trouwens dat die van de A3 nu een ander bestelnummer hebben 8V0 071 761. Net 1 letter verschil.
 
Monteren is eenvoudig, zelf heb ik ze besteld op de link van de vorige pagina die ik geplaatst heb, 55 euro inclusief verzending uit Duitsland, heb er meteen maar alu sportpedalen bij besteld. Montage bestaat uit recht erop zetten en net zo lang drukken en slaan tot hij helemaal tegen de originele uitlaat zit gedrukt. Op foto van de topicstarter zit hij nog niet goed, die klemmen moeten over de pijp heen tot hij volledig aansluit.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Mijn VW dealer vraagt €150 voor de uitlaatstukken op de BlueGT:S Hoe heb jij dat aangepakt? Heb je de Audi dealer de uitlaatsierstukken erop laten zetten of heb je ze alleen daar besteld? Is het monteren eenvoudig? Ik zag trouwens dat die van de A3 nu een ander bestelnummer hebben 8V0 071 761. Net 1 letter verschil.
monteren is fluitje van een cent, er zit een veersysteem in je schuift ze er zo op.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Zijn deze Chrome uitlaatstukken dusdanig gemakkelijk te monteren dat deze ook weer gemakkelijk te demonteren zijn(zonder beschadiging op de originele uitlaat?)

Ik vraag dit namelijk omdat mijn BlueGT een Lease auto is..
Ja klopt zonder beschadigen haal je ze er zo vanaf, ik heb ook een lease auto en dus heb ik er ook op gelet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!