Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
7 april 2019
2,217
1,157
129
69
Oldeberkoop
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
er kan verschil in zitten, dat weten we. Maar een auto die is gechipt en gewoon niet verder komt dan het standaardvermogen, dat klopt natuurlijk niet. Er wordt dan ook onderkend dat er iets niet goed is gegaan
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 272 pk/451 Nm (Vagtechniek) 

dov

Sponsor
4 oktober 2017
2,178
1,154
118
Land
Netherlands
Ik verwacht van een bedrijf als VVT dat het professioneel is en desgevraagd weet uit te leggen wat er mis is gegaan. Dat is vanuit hen gezien de enige verstandige optie. Dus ik wacht het nog even af.

Natuurlijk niet, zo gaat dat niet in praktijk. Vriendjespolitiek zal plaatsvinden en dat is dan ook gebleken met zo'n makkelijk antwoord als dat je gekregen hebt.. Ze gaan niet van elkaar zeggen dat de een wel of niet op sterrenstof draait
 
Volkswagen  Polo  AW 2.0 TSI 

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
7 april 2019
2,217
1,157
129
69
Oldeberkoop
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Natuurlijk niet, zo gaat dat niet in praktijk. Vriendjespolitiek zal plaatsvinden en dat is dan ook gebleken met zo'n makkelijk antwoord als dat je gekregen hebt.. Ze gaan niet van elkaar zeggen dat de een wel of niet op sterrenstof draait
Dat is ook helemaal niet aan de orde. VVT geeft duidelijk toe dat er iets fout is gegaan, er niet op de juiste wijze is gemeten
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 272 pk/451 Nm (Vagtechniek) 

DeeOow

Voormalig teamlid
8 maart 2009
4,302
1,088
205
Koggenland
Land
Netherlands
En dan denk ik iedere keer,
ff kijken wat het nu kost.....
tering, bijna 1200eu is niet niks.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 

DeeOow

Voormalig teamlid
8 maart 2009
4,302
1,088
205
Koggenland
Land
Netherlands
Voor dat geld doen we stage 2 met dsg
Die 1plus is zo goed als een stage 2 i.m.o.
Enigste verschil zoals het er staat is dat je een andere racekat of de-cat downpipe moet plaatsen voor je daar heen gaat.
Die kosten je ook 900ex montage. (racekat)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
7 april 2019
2,217
1,157
129
69
Oldeberkoop
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Ik was uiteindelijk wat goedkoper uit; aanvankelijk stage 1 en DSG gedaan. Later, nav rare waarden op rollenbank elders, gechecked en meteen op 1+ niveau gebracht a €150.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 272 pk/451 Nm (Vagtechniek) 

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
7 april 2019
2,217
1,157
129
69
Oldeberkoop
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Blijft een hoop geld, maar dan heb je ook wat ;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 272 pk/451 Nm (Vagtechniek) 

GTIFANATIC

Premium lid
26 oktober 2019
252
110
64
Limburg
Land
Netherlands
Die 1plus is zo goed als een stage 2 i.m.o.
Enigste verschil zoals het er staat is dat je een andere racekat of de-cat downpipe moet plaatsen voor je daar heen gaat.
Die kosten je ook 900ex montage. (racekat
Je hebt daar 1, dat is gewoon standaard rommel zonder meting en maar kijken wat die doet met kans dat je blok naar klote gaat.
Stage 1+ is op maat met loggen en testbank
Stage 2 is met downpipe en eventueel intake, wordt nog beter afgesteld etc
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 

DeeOow

Voormalig teamlid
8 maart 2009
4,302
1,088
205
Koggenland
Land
Netherlands
Ik was uiteindelijk wat goedkoper uit; aanvankelijk stage 1 en DSG gedaan. Later, nav rare waarden op rollenbank elders, gechecked en meteen op 1+ niveau gebracht a €150.
Klinkt als 950.
Dat is een heel stuk aantrekkelijker dan wat ze officieel vragen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
7 april 2019
2,217
1,157
129
69
Oldeberkoop
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Ja, had ik mazzel mee.
Ja, oppassen geblazen met die stage 1 daar. Ze doen er tientallen per maand en google maar eens, ontstellend veel blokken naar de klote ;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 272 pk/451 Nm (Vagtechniek) 

JM89

Bekend lid
Spritmonitor.de
19 februari 2019
1,500
757
135
32
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Je hebt daar 1, dat is gewoon standaard rommel zonder meting en maar kijken wat die doet met kans dat je blok naar klote gaat.
Stage 1+ is op maat met loggen en testbank
Stage 2 is met downpipe en eventueel intake, wordt nog beter afgesteld etc
1 is zo veilig dat je echt niet je blok naar de klote helpt, 99% van het volk laat zijn of haar auto op deze manier tunen, geen bank helemaal niets.
omdat ze zo binnen de waardes blijven van het blok en nergens het randje op zoeken is dit een primaaaa manier om voor niet al te veel geld je auto te laten chippen.
Uiteraard zijn er gevallen waar het mis gaat, maar dat is bij een tune op maat ook inclusief je logje en testbank moment opname ;)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 tfsi 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield

GTIFANATIC

Premium lid
26 oktober 2019
252
110
64
Limburg
Land
Netherlands
1 is zo veilig dat je echt niet je blok naar de klote helpt, 99% van het volk laat zijn of haar auto op deze manier tunen, geen bank helemaal niets.
omdat ze zo binnen de waardes blijven van het blok en nergens het randje op zoeken is dit een primaaaa manier om voor niet al te veel geld je auto te laten chippen.
Uiteraard zijn er gevallen waar het mis gaat, maar dat is bij een tune op maat ook inclusief je logje en testbank moment opname ;)

Alleen wat mensen vergeten
Dat er helemaal niet zo uitgebreid gelogt wordt
Ik log mn auto ook wel eens, maar fatsoenljjk loggen moet in 4 en dan vanaf 1500 toeren optrekken zoals testbank, bij polo zit je dan al snel boven 150/160 en weinig bedrijven loggen zo.
Dus als je auto problemen heeft, met simpele log kom je daar niet zomaar achter
Daarom altijd loggen op testbank
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM