Centrale deurvergrendeling

Giltix

Bekend lid
1,330
594
163
Beste mede-formers,

Vandaag viel mij iets interessants op. Ofja, interessant: iets wat me waarschijnlijk weer geld gaat kosten.

Op sommige momenten werkt de CV van mijn portier rechtsvoren niet. Daarmee bedoel ik: ik kan de CV niet triggeren, hij opent enkel het portier zelf. Ik kan wel de deur openen door middel van de andere deur. Dit komt met vlagen en soms werkt t wel, maar soms ook niet. Dit is, voor zover ik weet, vandaag pas begonnen.

Daarnaast valt me ongeveer al een weekje op, dat op sommige momenten de CV van de deur rechtsachter klinkt alsof 2 tandwielen niet goed op elkaar aansluiten en elkaar ''afschuren''.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik hoor t graag.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Misschien een gekke vraag maar heb je in een eerder stadium een afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling ingebouwd of laten inbouwen? Ik heb begrepen dat die dingen nog wel eens stuk willen gaan. Behalve dat, heb ik geen idee wat het kan zijn. Ben wel benieuwd of iemand anders het dan weet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!