Centrale deurvergrendeling werkt niet bij Linker deur

Is vervangen de enige mogelijkheid of kan je ook de microswitches vervangen? (evt. uit een sloper)
En als je het vervangt, zit je dan niet met verschillende sleutels voor de deur(en) en het starten?
Je vervangt in dit geval je module, dus sleutel blijft hetzelfde. Daarnaast zit je microswitch in je slot module volgens mij, dus daar ga je helaas niet bij komen zonder dezelfde toeren uit te halen als bij de module vervangen
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Niet zo snel van stapel lopen heah ;)

Het is een wat oudere auto, heeft al enige ervaring op deze aardkloot, er mag wel wat kapot gaan na zon leeftijd!
Ik zou beginnen met slotmechanisme vervangen. deze gaan vaker kapot, zoals al meerdere keren is verteld, mocht dit niks oplossen, nieuwe kabelboom in de deur/het scharnier plaatsen en genieten van je auto!

P.S. een ECHT probleemauto-verhaal: enkele jaren geleden dachten mn ouders voor een "fors" bedrag een goede auto te kopen: Peugeot 3008 1.6VTi. bewust de THP (Probleemblok) vermijdend, auto was toen krap 7 jaar oud. Ellende begon ongeveer een half jaar na aanschaf: motorlampje sprong aan, auto in noodloop. Misfire op cilinder X. Bobine en bougies vervangen, week later WEER het zelfde verhaal: lampje + noodloop + lopen op 3 cilinders. Wederom bobine vervangen en bougie van desbetreffende cilinder. Nog geen 300km later: Olie onder peil, olie bijgevult. 300km verder: Motorlampje + Noodloop + lopen op 3 cilinders + olie op. hele meuk wederom vervangen, garage heeft onderzoek gedaan en kwam op interne motorvervuiling uit. Motor gereinigd, 300km verder: Motorlampje + noodloop + lopen op 3 cilinders + olie onder peil + kathalysator kapot. Hele rubsmuk vervangen (auto kwam niet meer door de APK) en toen EINDELIJK eens 600km kunnen rijden en raad eens? "Motorlampje + Noodloop + lopen op 3 cilinders + olie onder peil + extreem brandstof verbruik (1:5)....

Ware niet dat ik als een ware dominee gepreekt heb om afscheid te nemen van deze auto, was het verhaal nog wel een keer zo lang geweest. Volgende auto moest een betrouwbare Opel Astra worden. 1.6 ecotec automaat. net een ton gelopen. goei auto! Niet dus (had al gewaarschuwd, ding was TE goedkoop voor leeftijd en kms). Binnen garantie: Radio valt uit, automaat vliegt in storing. Oorzaak NIET vindbaar (half jaar onderzoek gedaan, meerdere dealers en garages bij langs geweest) uit eindelijk heeft verkoper besloten om vervangende auto te regelen en het probleem geval terug te nemen. Kwam een Opel Astra 1.6 ecotec met handbak voor in plaats: Probleemloos geval! En ze leefden nog lang en gelukkig! Eind goed al goed!

Dusja, t kan altijd erger ;)
De beste auto is nog altijd een fiets! Big Grin
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Bij mijn auto was het ook het deurslot dat vervangen moest worden. Nu werkt de binnenverlichting weer naar behoren, word ik gewaarschuwd als ik de lampen laat branden en ook werkt de centrale deurvergrendeling weer goed.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!