Centraal coderingen topic?

Heb een bluemotion van december 2012, modeljaar 2013.

Helaas nog niet de gelegenheid gehad om te controleren welke kmteller erin zit.
Zal proberen dit vandaag te doen.

Kan het misschien ook met de kabel/versie vcds te maken hebben?
 
Hierdoor stel je de temperatuur waarbij Start/Stop functioneel is in op 50 graden buiten temperatuur, dus misschien dat hij in de woestijn nog wel aan gaat :)
Nu nog de optie vinden om in het display ook start stop uit te zetten... ik meen mij te herinneren dat ik het ergens voorbij heb zien komen toen ik van de week zat te rommelen.

Bij engine zit ook een optie om start/stop uit te schakelen maar dan krijg je een foutmeldingen in je MFD.

Overigens is bovenstaande info voor een Golf MK VII maar ik weet zeker dat wij deze optie ook hebben (eergisteren voorbij zien komen)
 
Heb een bluemotion van december 2012, modeljaar 2013.

Helaas nog niet de gelegenheid gehad om te controleren welke kmteller erin zit.
Zal proberen dit vandaag te doen.

Kan het misschien ook met de kabel/versie vcds te maken hebben?

Een goede tip voor elke nieuwe VCDS-gebruiker, altijd eerst een Autoscan doen en deze op een veilige plek opslaan.
Mocht er wat mis gaan met programmeren, dan kan je altijd terug naar de oude situatie.
... En ja kan later checken wat je eerder gevonden hebt zonder opnieuw naar de auto te moeten. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!