Centraal coderingen topic?

Je hebt de website van Gerrit hier staan de meeste dingen op wat iemand wil.
Tevens is het ook gewoon een kwestie van VCDS doorlopen en je ziet zo wat het is of wat het kan doen. Wil jij de moeite nemen om de opsomming te maken, prima! Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Needle sweep staat volgens mij wel op de site van Gerrit, staat daar onder staging, zoals het ook in je bcm zal worden weer gegeven;)
XDS staat hier op het forum onder de vagcom sectie. Daar staan sowieso een aantal vagcom handleidingen wat betreft aanpassingen.
 
VW  6R  1.2TDI 
waarschijnlijk hier wel bekend stemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - VW Polo 6R - VCDS Codierungen, Webdesign

Heb zelf deze met veel moeite kunnen vinden op het forum.
via vcds h4 naar h7 voor grootlicht icm dimlicht voor bluemotion.

module 9-> functie 7 -> longcoding helper -> en dan byte 18 omzetten naar 65 was bij mij 66?

En staging/needle sweep op niet gti/blue gt.

17 Instruments - 10 Adaptation - Click the scroll down bar, look for \"indicator_celebration\" and click on it, then click the \"New value\" scroll down bar and click \"on\", finally click on \"Do it!
 
waarschijnlijk hier wel bekend stemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - VW Polo 6R - VCDS Codierungen, Webdesign

Heb zelf deze met veel moeite kunnen vinden op het forum.
via vcds h4 naar h7 voor grootlicht icm dimlicht voor bluemotion.

module 9-> functie 7 -> longcoding helper -> en dan byte 18 omzetten naar 65 was bij mij 66?

En staging/needle sweep op niet gti/blue gt.

17 Instruments - 10 Adaptation - Click the scroll down bar, look for \\\\\\\"indicator_celebration\\\\\\\" and click on it, then click the \\\\\\\"New value\\\\\\\" scroll down bar and click \\\\\\\"on\\\\\\\", finally click on \\\\\\\"Do it!

Je bedoelt juist WEL op een GTI/BlueGT?
Anders krijg je gewoon de volgende melding hoor;
 

Bijlagen

  • 2i768me.jpg
    2i768me.jpg
    49.6 KB · Weergaven: 50
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!