Carkit en mediabox

Ik zit min of meer met hetzelfde; wil m'n iPhone in een carkit om te laden, om muziek vanaf te spelen en goed in beeld voor Flitsmeister (heb met RNS315 besteld, verwacht begin oktober).

Wat mijn idee is: Brodit houder, Carcomm pass-through houder: http://www.carcomm.nl/producten/iPod-iP ... ls#alltabs, en ik heb ook de multimediabox besteld met een iPod aansluitkabel, zoals eerder genoemd.

Ik wil dus dat die kabel via het dashboardkastje, achter het dashboard wordt geleid en eruit komt op de plek waar de carkit gemonteerd zit.
Dan heb je beeld en geluid in ieder geval voor elkaar, voor mij voldoende.

Jij wilt nog bellen erbij, ik weet dus niet of dat ook werkt via die kabel. Wellicht kan dat via Bluetooth? Of kan de iPhone niet muziek via de kabel én bellen via Bluetooth tegelijk?

En nog een vraag die ik heb: als de kabel niet lang genoeg is achter het dashboard, wat voor kabel moet ik hebben om die te verlengen?
 
Weet iemand nog een mooie houder voor de iphone4 ? (voor aan het dashbord zonder boren e.d) het hoeft niet met bleutooth te zijn. wil het gebruiken om de mediabox op aan te sluiten of gewoon kabeltje naar de aux aansluiting.
 
Bij Brodit pro clips hoef je niet te boren. Op de clip kan je vervolgens een actieve of een passieve houder monteren met een ipod kabel naar...Check YouTube voor wat voorbeelden..

Heb er een te koop, zie verkoop gedeelte als je interesse hebt
 
Je hebt een media/aux-in nodig. Deze wordt in je dashboardkast geonteerd en dan een voor jou gewenst type medi kabel, bijvoorbeeld usb,3,5 mm jack of Iphone kabel.

Media in boxen zijn 2e hands te koop bij oa vagparts
 
jeroentje zei:
Nee aan die paar GB heb ik niet genoeg. Het is de gezamelijke muziekcollectie van mij en mijn vriendin, dwz een kleine 100 gb oid.

Wat hebben jullie een kleine verzameling muziek dan Stick Out Tongue
Ik zit zelf alleen met mn mp3's al dik over de 300 gieg, maar wil je zeggen dat je al je muziek in de auto wilt hebben??
Ik heb een stick van 32 gieg, en die volstaat prima, en anders neem je toch Spotify.
Dan kan je zelf playlists samenstellen.
Succes ermee!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!