Carkit en mediabox

Beste Forumleden,

Volgende week wordt onze nieuwe polo geleverd. We hebben er lang naar uitgekeken en gingen ervanuit dat we langer moesten wachten maar de afleverdatum is 6 weken vervroegd! HIEPERDEPIEP! :lol:
Goed, we hebben gekozen voor het exclusive pakket op een highline 1.2 tsi DSG. Er zit dus een RCD 310 in met een multimediabox. Nu vroegen wij ons een aantal dingen af:

-Zijn er bepaalde merken of soorten hardeschijven die wel of juist niet op de mediaplayer kunnen worden aangesloten? (bijv. geen samsung oid, of alleen 7200 rpm)

-We willen graag een carkit in laten bouwen voor Iphone 4 en hebben de volgende wensen:
*Een mooie angled dashmount http://www.broditcenter.nl/proclip/brodit-proclip-volkswagen-polo-angled-mount.html
*De houder moet ook gekanteld kunnen worden (ivm navigatie etc.)
*Met het bovenstaande en onderstaande in oog nemende, willen we graag dat de bedrading niet of zo min mogelijk zichtbaar is (dus geen plug naar je sigarettenaansteker oid)
*De iphone moet kunnen opladen in de houder (die navigatie SLURPT energie)
*Het geluid van de navigatie/audioplayer van de telefoon over de autoboxen
*En uiteraard wil ik kunnen bellen...

Haha verder ben ik vrij soepel Stick Out Tongue Heeft iemand hier een goede oplossing/idee voor? En wellicht ook een prijsindicatie (incl/excl inbouw)?

Bedankt!

Greetz :ugeek:
 
Waarom zou je een volledige exterene HD gebruiken voor aan te sluiten op de RCD310. Ik gebruik zelf gewoon een USB-stick van 4GB, die vol staat met muziek. Werkt ideaal en er kan meer dan genoeg muziek op. Mocht het toch niet genoeg zijn, dan koppel ik gewoon mijn telefoon, waar ook nog een paar GB aan muziek op staat.
 
Helaas.. bij mijn weten leest de radio enkel FAT32 geformateerde HDD's uit. dat wil zeggen dat je gezamelijke muziekcollectie van 100 GB niet zal lezen aangezien het NTFS geformateerd is, dus je HDD formateren in FAT32 en dan nog kan je enkel 32 Gb gebruiken van de 100 Gb. (je kan je 100Gb HDD bv indelen in partities waar je de ene partitie formateerd in FAT32 en de andere op NTFS laat staan.) zo heb ik dit ook gedaan bij mijn HDD (500Gb)
 
@PRIdEVisions: Ik denk dat je je vergist met de limitaties in Windows. Windows 'wilt' namelijk geen schijven formatteren naar FAT32 als deze groter zijn dan 32GB... Microsoft verwacht dan namelijk van je dat je NTFS gaat gebruiken.

Dit is echter onzin en is heel makkelijk op te lossen door in Windows de command prompt op te starten (Start -> Uitvoeren -> "cmd" -> enter) en de volgende commando in te tikken:
Code:
format /FS:FAT32 X:
(waarbij X: de schijf letter is van je mobiele HDD)
 
Ik heb in mijn Altea XL een 250gb grote externe Seagate HDD geformateerd naar FAT32 (1 partitie). Daar staat circa 120/130gb aan muziek op en die wordt zonder problemen afgespeeld via de originele af-fabriek VAG-multimediaaansluiting. Hij leest ook supersnel. Bij contact maken kan ik meteen door de schijf scrollen.
 
Ik heb m besteld in Reflex-zilver. Komt ook nog bestickering op ivm sponsor (topsporter).

Ik zal wel even een voorstelbericht maken incl. fotos alsie is afgeleverd.

Kan iemand please nog advies geven over de carkit (zie OP)?
 
mooikarretje zei:
i pod clasic 160 gig muziek zonder problemen van harde schijf
met die grote schijven zie je vaak door de bomen het bos niet meer
dit heb je minder met de ipod
Kwestie van de juiste mappenstructuur. Heb trouwens beide (HDD en iPod Classic 160gb).
 
We willen graag een carkit in laten bouwen voor Iphone 4 en hebben de volgende wensen:
*Een mooie angled dashmount http://www.broditcenter.nl/proclip/brod ... mount.html
*De houder moet ook gekanteld kunnen worden (ivm navigatie etc.)
*Met het bovenstaande en onderstaande in oog nemende, willen we graag dat de bedrading niet of zo min mogelijk zichtbaar is (dus geen plug naar je sigarettenaansteker oid)
*De iphone moet kunnen opladen in de houder (die navigatie SLURPT energie)
*Het geluid van de navigatie/audioplayer van de telefoon over de autoboxen
*En uiteraard wil ik kunnen bellen...

Haha verder ben ik vrij soepel Heeft iemand hier een goede oplossing/idee voor? En wellicht ook een prijsindicatie (incl/excl inbouw)?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!