Carclean.com stelt zich even voor!

Hallo!

Voor de mensen die ons nog niet kennen stellen wij ons graag even voor! Carclean.com is de online shop voor autopoetsmiddelen.

Je auto is een kostbaar bezit, waar je trots op bent. Je auto mag gezien worden en is veel meer dan een vervoersmiddel alleen. Carclean.com is de online shop voor autopoetsmiddelen, met een compleet en breed assortiment. Wij leveren een groot assortiment van verschillende merken uit voorraad en garanderen een snelle levering!

Een tevreden klant is onze hoogste prioriteit. Kwaliteit en service staan bij ons dan ook centraal. Wij staan altijd voor je klaar om je optimaal van dienst te zien, ook na je aanschaf zijn we altijd bereid advies te geven! Kortom, je kan altijd rekenen op onze service en klantvriendelijkheid.

We proberen zo veel mogelijk tests en reviews te maken van de producten die wij verkopen en deze zijn dan ook te vinden op onze website. Heb je zelf ervaring met bepaalde producten? Je kan op de site ook zelf producten waarderen! Geef een beoordeling aan de hand van 1 tot 5 sterren en schrijf hier een korte review over.

Het grootste deel van de verkoop van Carclean.com gaat via de webshop, maar wij hebben ook een showroom waar je terecht kan! Heb je vragen over je auto of wil je een keer langskomen voor advies dan ben je van harte welkom. Maak wel even een afspraak zodat we voldoende tijd voor je in kunnen plannen.

a.jpg

Naast de verkoop van diverse merken poetsmiddelen detailen wij ook auto's van klanten onder onze detailingnaam Diventa Bella – Exclusive Car Detailing. In Diventa Bella behandelen we auto’s voor het enthousiastelingensegment.

En we hebben ook ons eigen forum waar je ontzettend veel informatie kunt vinden en natuurlijk ook je eigen vragen kunt stellen: https://forum.carclean.nl/ Veel leesplezier! Voor advies of andere leuke vragen kun je ons gerust benaderen!

Groeten,

Team Carclean.com
 
Hallo Carclean Team.
Ik bestel al vele jaren mijn schoonmaakspulletjes bij jullie, Shampoo, carwax, cleaner, sealant, poetsmachine washmitts, doeken enzovoort, wat mij zeer goed bevalt. Snelle levering en netjes verpakt. En naast de bestelde producten kom je altijd nog een extra kleinigheidje tegen, top. Nee, ik koop mijn shampoo en dergelijke nergens anders meer.
Ga zo door! ;););)
 
  • Leuk
Waarderingen: Carclean.com
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!