camera aansluiten

Ik heb een camera gekocht en wil deze nu installeren. Is er ergens een goede tutorial te vinden om de kabels mooi weg te werken? De aansluitingen zelf zijn natuurlijk het gemakkelijkste. En iemand een idee hoe ik aan de nummerplaat verlichting kom langs binnen? Want heb zo'n camera voor in de nummerplaat verlichting.
 
Goedemorgen

Is er misschien iemand in omgeving Gelderland of net daarbuiten die voor mij een achteruitrijcamera wil/kan aansluiten en werkend maken?

Ik heb helaas niet het juiste verstand en gereedschap om dit netjes en correct aan te sluiten.
Ik heb de kabel inmiddels wel van voor naar achter getrokken.
Waarschijnlijk moet er nog een extra plus kabel getrokken worden, alles juist aangesloten worden, en in de computer geactiveerd worden.

Het betreft een aftermarket kenteken camera in combinatie met de juiste interface aangesloten op een rns 315.

Uiteraard wil ik hiervoor betalen.

Ik hoor het graag, een pm'etje mag ook.

Bedankt alvast

Groet,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!