Café del MyPolo.nl

ik ben vandaag gezakt voor een assessment omdat het 100% zeker weten fout stond op het antwoordformulier bij een vraag.
Gevolg: assessoren houden stug vol, ik 1 vraag teveel fout en gezakt met 75% met criteria van >80

LAME
 
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Werkweek is ten eindje, amper op het forum geweest maar had wel een goede reden :)
Nu eerst een serie vcdskabels op de post doen en daarna kratjes bier de koelkast in Big Grin
 
Gaaf, een Vader-Zoon-Hike!! Hebben wij ook gedaan vorig jaar. Altijd erg tof!!

Ik ben druk met de voorbereidingen voor het zomerkamp. Zaterdag AS vertrekken we met de discobus naar Heeze waar wij een gehele week in het bos zullen creperen. :)
 
Bluh, beetje een domper voor mij met al die blijde berichten.
Iedereen sowieso congrats!

Al mag ik nog 'even'mn ballen uit broek werken om mn benodigde punten te halen X(
En alle toetsen en verslagen die nog komen in de komende 2,5 week
 
VW  6R  1.2TDI 
Is bij jou het glas altijd halfLEEG, Gewoonjan? Dacht dat er hierna ging volgen dat je was gezakt oid. Blijkt dat je "slechts" nog wat moet doen :twisted:

Succes in ieder geval de komende periode!

haha zo zou je het bijna wel kunnen stellen ja :lol:
maar nee, bij ons is het nu een zeer drukke en vooral zeer stressvolle paar weken ;)
en dat wordt nog erger als je een aantal herkansingen MOET doen (en dus ook halen) en je dus niet even al je niet gehaalde spul een jaartje op kan schuiven Stick Out Tongue
(kan helaas maar gedeeltelijk:lol:)

en thanks! kan 't wel gebruiken:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!