Café del MyPolo.nl

ik ben vandaag gezakt voor een assessment omdat het 100% zeker weten fout stond op het antwoordformulier bij een vraag.
Gevolg: assessoren houden stug vol, ik 1 vraag teveel fout en gezakt met 75% met criteria van >80

LAME

Vandaag gehoord dat mijn klacht over de 'foute' vraag opnieuw is bekenen en is goedgekeurd, score is voldoende en geslaagd! w00t!
 
Vandaag te horen gekregen dat ik officieel geslaagd ben voor mijn opleiding 1e bedrijfsautotechnicus en tevens te horen gekregen dat ik ingepland ben voor de cursussen APK :) Oftewel over een jaartje ben ik keurmeester Big Grin
 
Veel plezier in Parijs. Ik ben er net van terug!

Eerst heb ik een week in Heeze op het scoutinglabelterrein gezeten met de scouts waarna ik aansluitend een week naar Parijs ben geweest met de Rowans van de scouting. Uiteraard is de Polo ook mee geweest maar ik raad het niemand aan. Verkeersborden en stoplichten zijn er wel maar worden niet gebruikt. De claxon zijn ze allemaal mee getrouwd en de politie houd niet van wachten en rijd dus constant met sirene..........

Nu heb ik dus wel genoeg te lezen want ik ben 2 weken niet op het forum geweest......... (iemand een samenvatting voor me??? (A) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!