Café del MyPolo.nl

Aardig gek...
Vandaag een brief gehad dat ik geselecteerd ben voor een project om de spits te mijden omdat ik hier tijdens de referentieperiode 2x per dag gedurende één week geregistreerd ben.
In mijn geval kan me dat 132€ per maand opleveren als ik in de spits niet geregistreerd wordt.:)

Log ik net in, zie ik een waslijst met mijn registraties gedurende de referentieperiode. Dacht dat dit soort info (nog) niet bewaard mag worden?

Camera
27 januari 2014 07:12 A16 richting R'dam thv Ridderkerk
27 januari 2014 07:24 A16 richting Rotterdam thv Van Brienenoord
27 januari 2014 07:33 A20 richting Gouda tussen knp Terbregseplein & afrit 16
27 januari 2014 07:41 A20 richting Gouda thv Moordrecht

Ze weten ook alles van je :razz:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Creeps!

Watching2.jpg
 
De belastingdienst heeft zelfs camera's IN de matrixborden die ze gebruiken om b.v. mensen op te sporen die illegaal in een wagen van de zaak rijden.
Hoe het exact werkt weet ik niet want ik kan de camera's zelf niet vinden maar gezien de foto's (die je van voren fotograferen) moeten ze daar wel in zitten.
Je wordt inderdaad van alle kanten in de gaten gehouden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Aardig gek...
Vandaag een brief gehad dat ik geselecteerd ben voor een project om de spits te mijden omdat ik hier tijdens de referentieperiode 2x per dag gedurende één week geregistreerd ben.
In mijn geval kan me dat 132€ per maand opleveren als ik in de spits niet geregistreerd wordt.:)

Log ik net in, zie ik een waslijst met mijn registraties gedurende de referentieperiode. Dacht dat dit soort info (nog) niet bewaard mag worden?

Camera
27 januari 2014 07:12 A16 richting R'dam thv Ridderkerk
27 januari 2014 07:24 A16 richting Rotterdam thv Van Brienenoord
27 januari 2014 07:33 A20 richting Gouda tussen knp Terbregseplein & afrit 16
27 januari 2014 07:41 A20 richting Gouda thv Moordrecht

Ze weten ook alles van je :razz:

Leuk zo'n project dat hadden ze hier ook in de drie hoek van A1 A27 en A28. Hier kreeg je dan een kastje in je auto dag je locatie door gaf. Nadeel hiervan is dat dit kastje stroom verbruikt en als je de auto dus lang niet gebruikt je accu leeg trekt. Meen dat er een aardig topic over ge vinden is ;)
 
De belastingdienst heeft zelfs camera's IN de matrixborden die ze gebruiken om b.v. mensen op te sporen die illegaal in een wagen van de zaak rijden.
Hoe het exact werkt weet ik niet want ik kan de camera's zelf niet vinden maar gezien de foto's (die je van voren fotograferen) moeten ze daar wel in zitten.
Je wordt inderdaad van alle kanten in de gaten gehouden.

Lijkt mij erg sterk Ruud9N, denk eerder dat dit aparte camera's langs de weg zijn. Daarnaast heb je toch de flits auto's van de belastingdienst? Die gebruiken ze bijvoorbeeld in combinatie met politie controles. Of bij Ikea of op de woonboulevard.
 
Idd. 2 stoeltjes mee en klein gasvuurtje. Als het droog is kunnen we buiten zitten moest et regenen kunnen we nog daar vooraan zitten.

Vorig jaar hadden we een mini tentje mee maar was echt onhandig. Tentje was nu wel investering 169 wat al bij al nog meevalt en matras heb ik 7euro betaald in de uitverkoop. :lol: als je ziet een luchtmatras van 90 op 2m was 39euro en nu eentje van 2 op 2 aan 7euro. Big Grin nog nooit zoveel zin in de zomer gehad.

Waarschijnlijk cote d'azur af rijden richting Italie. Big Grin
 
Lijkt mij erg sterk Ruud9N, denk eerder dat dit aparte camera's langs de weg zijn. Daarnaast heb je toch de flits auto's van de belastingdienst? Die gebruiken ze bijvoorbeeld in combinatie met politie controles. Of bij Ikea of op de woonboulevard.
Dat heb ik al vaker gehoord dat mensen het sterk lijkt. Ze staan zéér zeker niet langs de weg want dat kan ik heel goed afleiden uit de foto's. Die zijn echt genomen vanaf de constructie waar de matrixborden aan hangen en daar kan ik geen andere camera's ontdekken. Op de foto's staan de hectometerpaalnummers erbij.
Die flitsauto's hebben ze ook nog ja.

De belastingdienst zegt van niets te weten maar ze sturen je wel de foto's toe.
Zegt mij al genoeg dat hier iets niet klopt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat heb ik al vaker gehoord dat mensen het sterk lijkt. Ze staan zéér zeker niet langs de weg want dat kan ik heel goed afleiden uit de foto's. Die zijn echt genomen vanaf de constructie waar de matrixborden aan hangen en daar kan ik geen andere camera's ontdekken. Op de foto's staan de hectometerpaalnummers erbij.
Die flitsauto's hebben ze ook nog ja.

De belastingdienst zegt van niets te weten maar ze sturen je wel de foto's toe.
Zegt mij al genoeg dat hier iets niet klopt.

De camera's die aan/achter/voor/onder de matrixborden die foto's maken zijn ANPR (automatische kentekenplaatsherkenning) camera's.

Automatische kentekenplaatherkenning - Wikipedia

Illegaal in de auto van de zaak rijden? Nee. Daar kun je niet door camera's op gepakt worden. Hoe willen ze dat gaan doen?

Wel is het zo dat als een kenteken gesignaleerd staat, dat deze dan tevoorschijn komt bij opsporende instanties.
Hierbij moet je denken aan, openstaande boete's, belastingschuld, aanhouding van eigenaar houder i.v.m. een strafzaak, gestolen kentekens/voertuigen etc.
 
Haha prachtige foto [MENTION=1582]Syste[/MENTION]; !
Zag 'm via een like van [MENTION=1568]Xander[/MENTION]; al op fb voorbij komen, maar van harte gefeliciteerd en veel geluk met de toekomstige auto liefhebber/ster! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!