Café del MyPolo.nl

Ik woon zelfs in de buurt.. Andere kant van de Boschdijk..
Ik moest zaterdag even voor mn vriendin iets kopen in de winkel onder je. Big Grin
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Hoho, ik woon daar niet maar een vriend van mij.
Hij klaagt vaak over de stompzinnige en idiote manier van parkeren.
Net of niemand dat nog leert bij rijlessen.

Ik woon een paar straten verder. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Haha, verbaast me ook niks. Het gemiddelde volk wat daar z'n hele hebben en houden bij de Action haalt, kan amper normaal communiceren. Laat staan fatsoenlijk parkeren. ;)
Is trouwens bij mij in de wijk niet veel anders hoor.

Ik zal m'n ogen eens goed open houden. Wie weet zie ik je nog eens ergens rijden.
Ikzelf ben niet al te vaak in de Polo te spotten, meer mijn vriendin die hier dagelijks in rijdt.
Ik bezit ook nog een Transporter T5 waar ik vaker in te zien ben.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik zal m'n ogen eens goed open houden. Wie weet zie ik je nog eens ergens rijden.
Ikzelf ben niet al te vaak in de Polo te spotten, meer mijn vriendin die hier dagelijks in rijdt.
Ik bezit ook nog een Transporter T5 waar ik vaker in te zien ben.
Heb je een afbeelding van je T5?

Ik rijd op zwarte velgen met een witte rand. (totdat de zomervelgen er weer onder gaan)
Is maar 1 Polo die dat heeft. Stick Out Tongue

Heb voor mijn werk in heel erg veel verschillende wagens gereden o.a. veel VW's, van Lupo t/m Pheaton en Touareq.
Vond het altijd al fijne wagens en daardoor rijd ik nu in mijn Polo.
Van de kleine wagens toch wel de fijnste vind ik.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!