Bye bye 2018 -> Hello 2019

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
gwvy1ln9.jpeg


De laatste zondag van 2018. Misschien ben je van plan om nog even de auto te wassen of dat als goed voornemen voor 2019 op de bekende afvinklijst te zetten :rolleyes:

Voor een ieder zal 2018 een jaar zijn geweest met leuke en minder leuke dingen. Iets waar je naar uitkeek (waar blijft potverdorie mijn nieuwe Polo) , dingen waar je in teleurgesteld bent ( @#$%:mad: levertijden). Maar ook zaken als gestolen VW Polo's , die dan gelukkig alsnog terug worden gevonden. Helaas niet voor iedereen.
Veel nieuwe en ex-Polo rijders :mrgreen: die zich op het forum hebben aangemeld. En natuurlijk niet vergeten de ik-rij-geen-Polo-meer-maar-blijf-hangen rijders. Sommige die zich al helemaal in hebben geleefd in het hebben van een Polo maar ook rijders die zich hun eerste My-first-Polo hebben aangeschaft. Een ding hebben we allemaal gemeen en dat is dat het model VW Polo ons aanspreekt. Of hij nu in basis trim of als dikke GTI is uitgerust we zijn er allemaal even blij mee. En daar gaat het om :)

Bij deze wens ik alle rijders een prettige jaarwisseling en wie weet komen wij elkaar tegen tijdens een van de meetings in 2019.

Proost op 2019! Dat het een mooi jaar mag worden.
 
Laatst bewerkt:
Sometimes I see
How the brave new world arrives
And I see how it thrives
In the ashes of our lives
Oh yes, man is a fool
And he thinks he'll be okay
Dragging on, feet of clay
Never knowing he's astray
Keeps on going anyway

Happy New Year
Happy New Year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend

Happy New Year
Happy New Year
May we all have our hopes, our will to try
If we don't we might as well lay down and die
You and I

Seems to me now
That the dreams we had before
Are all dead, nothing more
Than confetti on the floor
It's the end of a decade
In another ten years' time
Who can say what we'll find
What lies waiting down the line
In the end of eighty-nine

Happy New Year
Happy New Year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend

Happy New Year
Happy New Year
May we all have our hopes, our will to try
If we don't we might as well lay down and die
You and I

 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Dank voor dit leuke bericht!
Vergeet alleen niet dat er ook een aantal mensen blijven hangen die inmiddels een ander model rijden. Die blijven blijkbaar omdat dit een leuk forum is en dat is dan weer te danken aan jullie allen!!

De beste wensen iedereen en ik weet zeker dat 2019 voor MyPolo een mooi jaar gaat worden!

Klopt :mrgreen: ook die horen erbij.
 
Fijne jaarswisseling en veel veilige km’s gewenst in 2019.

Zijn er mensen die hun Polo elders parkeren of ben ik de enige die daar over denkto_O
Je bent niet de enige alleen zou ik niet weten waar ik hem het beste kan parkeren. (ben niet thuis maar dan nog) Denk dat ik hem maar in de schaduw van de Dodge RAM van mijn neefje zet. Stick Out Tongue

Ook van mij een gezellig en veilig uiteinde.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!