Brescia 18 inch

Vraagje aan allen, ik verwacht deze maand nieuwe polo aw bj2020 1.0 tsi 95 pk (soon naar 130pk).
Nu wil ik er de brescia 18 duims onder. Staan vet onder gti en zijn gewoon erg mooi. Heeft hier iemand dat ook gedaan onder gewone 1.0 en/of fotos van? Hoe zit het met de ruimte boven band? En de vering? Beter eibach veren laten steken dan ook dat hij wat lager komt te liggzn? Graag jullie bevindingen.

Greetz C
 
Volkswagen  Polo aw 2020 comfortline  1.0 70kw 95pk 
Dat past gewoon. Ruimte boven band is niet anders dan de huidige set die er nu op zit. Grote velgen betekent plattere banden, rolomtrek moet altijd gelijk zijn. Als je geen sportonderstel hebt kan het wat stuiteriger rijden dan origineel maar daar zou ik mij zeker geen druk over maken. Voor de looks is een verlagingsset wel super mooi.
 
Stel dat ik de brescia 18 inch neem…. Ik doe niet gek veel km…. Dan verstandig voor de looks enkel de veren veranderen (kw, hr of eibach) of toch volledige schroefkit?
Als iemand fotos heeft van aw 1.0 met 17 of 18 inch…. Al dan niet veren of veerpoten aangepast hoor ik het graag wat de bevindingen zijn
 
Volkswagen  Polo aw 2020 comfortline  1.0 70kw 95pk 
Veren of schroefset is allebei goed, veren zijn vaak een stuk goedkoper maar geven je geen flexibiliteit in hoe laag je kunt. In beide gevallen wordt de auto wel een stuk stugger. Vind ik persoonlijk lekker rijden, maar mijn vrouw en dochter stellen het minder op prijs. Daarom zelf mijn vorige Polo nooit verlaagd. Die had wel het sportonderstel dus was ietsjes lager dan origineel.
 
Eibach veren op originele dempers word iets stugger, maar als je ook nog 18inch plaats word het nog stugger.

Ik rij nu op 15inch winter en eibach pro, en dat rijd top, maar met 17inch net iets te stug vind ik.

Maar dit is allemaal persoonlijk uiteraard:)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chrisve
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!