Borbet exor STP + banden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij aangeboden, originele Borbet Exor STP velgen met zo goed als nieuwe banden.
(Voorlopig alleen nog hier aangeboden)
  • Banden : Continental Sportcontact 5 // 205, 40, 17
  • Profiel : Voor : 6 mm // Achter 6,5 mm.
  • 5x100.
  • ET 38.
  • Richtprijs €800 of een goed bod.
IMG_3315.JPG



image2.JPG


IMG_3322.JPG

image1.JPG
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Vragen kan altijd of ik het er voor krijg is iets anders. Misschien iets aan de hoge kant ingezet maar zo wel al goed wat reacties ;).
De laatste die hier deze velgen heeft geprobeerd te verkopen vroeg 1100. Plus dat ik even de zoekfunctie heb gebruikt, en daar zag ik dat iemand al 3 sets van deze velgen heeft gehad en er gemiddeld 500 euro voor heeft betaald zonder banden.
En aangezien deze banden nog wel even mee kunnen en van goeie kwaliteit zijn ben ik op de richtprijs gekomen.
 
Plus dat ik even de zoekfunctie heb gebruikt, en daar zag ik dat iemand al 3 sets van deze velgen heeft gehad en er gemiddeld 500 euro voor heeft betaald zonder banden.

Volgens mij was ik dat Stick Out TongueBig Grin. Mooie roadtrip door België om wat setjes op te halen.

Over het algemeen zal het zijn wat de gek ervoor geeft. Als ik weer een 9N / 9N3 zou hebben dan waren dit 100% zeker de velgen die er onder zouden moeten zitten. Genoeg gekletst, ontopic! Het blijft immers een verkooptopic
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Tja, mijn setje zal je er niet voor krijgen.
Vind de prijs niet helemaal reëel gezien de staat van de velg, en merk van banden.
Niet de goedkoopste banden en een redelijk zeldzaam setje velgen.
Dus wel een heel mooi aanbod!!!!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Tja, mijn setje zal je er niet voor krijgen.
Vind de prijs niet helemaal reëel gezien de staat van de velg, en merk van banden.
Niet de goedkoopste banden en een redelijk zeldzaam setje velgen.
Dus wel een heel mooi aanbod!!!!!

Ben ik de enige die niet begrijpt wat jij bedoelt.
De prijs is niet niet helemaal reëel gezien de staat van de velg en merk van banden maar opeens wel een heel mooi aanbod. WTF.
 
Ben ik de enige die niet begrijpt wat jij bedoelt.
De prijs is niet niet helemaal reëel gezien de staat van de velg en merk van banden maar opeens wel een heel mooi aanbod. WTF.
Mooi maar niet voor dat geld in deze staat.:eek:
Ik heb zelf ook zo een setje exors,
recent gepoedercoat en nieuwe banden.
En die gaan echt niet weg voor zo'n prijsje.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!