Boordcomputer en cruisecontrol werkt niet polo 6r

Beste polo fans,

Ik heb een volgend probleem en die luid dat mijn cruise control en mijn boordcomputer schakelaar het beide niet doen.
Nou heb ik gehoord van de vorige eigenaar,
die hem nieuw heeft gekocht dat de functie het toen ook niet deed.
Nou vraag ik mij af hoe ik dit werkend krijg.
Moet ik hier misschien draden voor trekken en zo ja waarheen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Heb de polo met een weekje heb een foto bijgevoegd.
 

Bijlagen

  • 20160903_125603.jpg
    20160903_125603.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 41
Volkswagen  Polo 6r  1.6 tdi 
we hebben wat meer informatie nodig.
had de auto fabriek-af cruise control en boordcomputer? is er misschien gewoon een combi schakelaar ingezet met knopjes maar nooit bekabeld? vcds autoscan?
welke bekabeling ligt er al? maak es een foto van de stekker die in de combi schakelaar gaat.

Nee van fabriek af had die geen cruise control. Boordcomputer weet ik niet of die dat had. Dat kan heel goed, maar waarom zou je dan alleen de schakelaars erin zetten en niet bekabelen lijkt me niet logisch. Ik zou morgen even een foto maken. Hoe hoort die stekker eruit te zien?

Omdat er maar 313 euro aan BPM is betaald voor jouw Polo

Ah op die manier dat hoop ik dan niet. Ik weet dat die uit België komt. Meer weet ik er niet over.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!