Bochtverlichting en mistlampen

Ik ben aan het kijken om mistlampen en bochtverlichting in te bouwen.

Ik heb nu nog niks. Dus geen mistlampen.

Nu kwam ik via MP een setje tegen met 2 lampen per kant. Maar ik zie online ook aan aantal lampen waar maar 1 lamp per kant in zit.

Heb ik voor bochtverlichting 2 lampen nodig? En naast de plastic kapjes die er omheen zitten heb ik ook nog een stuk kabelboom nodig ? Of ligt dit er al ?

Ik neem verder aan dat ik met de 87 BCM verder dit gewoon via VCDS in kan stellen ?
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Voor zover ik kon vinden kan de 87 wel fog en cornering lights.

Het gebeurd wel eens dat ergens al een voorbereiding ligt maar verder niet aangesloten. Maar dat is dus helaas niet het geval?

Heeft iemand een schema hoe en wat je moet aansluiten ?
Tegenwoordig niet hoor. Vroeger lag er soms weleens wat maar vergeet dat nu maar.
Kijk maar even bij bijv. Kufatec voor de benodigde draden en info.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Vraagje, ik zie dat die kabeboom 2 connectoren voor lampen heeft.

Maar als ik Mist, bocht en DRL wil (dus 2 lampen per unit) dan kom ik dus te kort. Ik neem aan dat die kabel dan niet geschikt is?

DRL hoeft van mij niet perse, ben meer opzoek naar mist en voornamelijk bocht verlichting.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Misschien een beetje vreemd maar kan ik niet gewoon de DRL op de bekabeling van de mist/bocht aansluiten?
Dan heb je 2 lampen tegelijk branden, lijkt mij geen probleem toch?
Als je bedoelt dat je je bedrading van je huidige DRL wilt doorlussen naar nieuwe units onderin je bumper dan kan dit ja. Heb ik ook gedaan bij mijn vorige polo maar dan branden je DRL's (onderin je bumper) en je dimlicht wel even fel wat eigenlijk niet mag
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Polobeer
Ok dus dan moet ik of andere mistlampen kopen in combinatie met die kabelboom, of een extra alternatieve kabelboom voor de DRL maken/vinden.
(of idd zoals je aangeeft gewoon niet aansluiten haha)

Ik hoop trouwens dat alles wel gaat werken met deze schakelaar. https://nl.aliexpress.com/item/32837624671.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.25ed4c4dh8SFmr
Die heb ik namelijk besteld ivm automatische verlichting en omdat ik las dat een aantal mensen hier daar goede ervaringen mee hadden.

@Teun, nee ik bedoelde de bedrading van de mistlampen doorlussen naar de DRL.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Teun
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!