Bob's Polo 9N :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Na wat photoshopwerk van DeeOow heb ik een goede indruk gekregen hoe de velgen onder mijn 9N passen.
Hier het resultaat

77647908.jpg



DeeOow, nogmaals bedankt!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Afgelopen week is de Polo eens lekker verwend met een grote beurt, APK, nieuwe remmerij rondom en wat klein spul.

Is er iemand die mijn Polo eens aan de VCDS wilt hangen (lieft regio midden/zuid limburg), ivm problemen met de cv.
Zoals het er momenteel uit ziet duurt het nog even voordat er nieuwe update's komen... Ben op zoek naar ander werk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik dacht het al, omdat je ook een 106 heb gehad en hier wat aan gedaan had.
Tevens de combinatie met je naam Valk, deed bij mij 'een lampje branden'.



Thnx heren! Hoop ook dat ik snel wat vind!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Inmiddels heb ik al een tijdje een nieuwe "update".
Een afdekkapje voor over het sleepoog, ziet er net wat mooier uit zo.

Komt van een 6R en past zonder aanpassingen.

amw0.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Waar heb je dit besteld/gekocht? :)
Had dit ding bijna in Duitsland gekocht.
Kosten waren echt heel laag. (dacht € 1.42 ofzo)
Omdat ze het kapje niet op vooraad hadden mocht ik hem van een showroomwagen afhalen.
Ik dacht, toch eerst even proberen maar hij wilde absoluut niet blijven zitten, wat ik ook deed.
Dus dan helaas maar zonder kapje.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Afgelopen weekend dan eindelijk de Polo wat minder bodemvrijheid gegeven dmv een Weitec schroefsetje!

y2amatut.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!