Bob's Polo 9N :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Hartelijk bedankt voor het welkom!

Ik heb de auto sinds maandag en heb hier op het forum al diverse ideeën opgedaan.
Van de zomer komen er lichtmetalen velgen onder, twijfel alleen nog tussen 16" en 17", het moet niet gaan aanlopen dus ben ook nog aan het uitzoeken welke et het beste past.
Verder zal de Polo wat minder bodemvrijheid krijgen, vermoedelijk door een AP schroefset.

Graag zou ik ook de strips rondom in kleur willen laten spuiten.
Xenon staat op de planning en wil van het weekend alvast witte T10 leds plaatsen.


Verder komen er in de toekomst vast nog wel een aantal dingen bij ;)


Groet, Bob.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Hartelijk bedankt voor het welkom!

Ik heb de auto sinds maandag en heb hier op het forum al diverse ideeën opgedaan.
Van de zomer komen er lichtmetalen velgen onder, twijfel alleen nog tussen 16" en 17", het moet niet gaan aanlopen dus ben ook nog aan het uitzoeken welke et het beste past.
Verder zal de Polo wat minder bodemvrijheid krijgen, vermoedelijk door een AP schroefset.

Graag zou ik ook de strips rondom in kleur willen laten spuiten.
Xenon staat op de planning en wil van het weekend alvast witte T10 leds plaatsen.


Verder komen er in de toekomst vast nog wel een aantal dingen bij ;)


Groet, Bob.

Dat zijn mooie plannen :)
 
Nogmaals bedankt voor het welkom! Ik zal vast en zeker veel plezier hebben van de Polo.
Het is heeeel wat anders dan mijn Peugeot 106 wat ik hiervoor een aantal jaar gereden heb.


Voor de velgen heb ik het volgende wat ik mooi vind:
Deze in 16" et 35, 7j óf 17" et 35, 7,5j



Of deze, maar die geeft het zich alleen in 17"
et 35, 7j
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Hmm, krijg de laatste er niet bij geplaatst...
Dus dan maar een nieuw bericht.

Of deze 17" et 35, 7,5j



Maar wil ze eens geshopt onder de auto zien, dus als iemand wilt? Graag :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
@Bosino, ja want ik vind persoonlijk 8000K wat te blauw..

@Johan, dat ziet er goed uit maar ben er eens op gaan letten maar je ziet die velgen al met regelmaat.
Ben gistere dus maar een voor het 2de setje (de 2de foto) gaan navragen wat de kosten zijn...
Hoeveel cm had je 'm daar verlaagd?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!