Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
helft van de rubber is eraf helft zit nog vastAls je de optie hebt, luchtpistool erin, zo heb ik het ook gedaan. Dus de punt in het rubber steken en blazen.
Lange naald aan het pistool hahahaha, nee serieus misschien een staafje met een haakje in het rubber, eronder proberen te haken en dan trekken?helft van de rubber is eraf helft zit nog vast
Geen idee of dat sterk genoeg isDeze misschien ?
![]()
HAROMAC Flexibele grijper, lengte 60 cm kopen! | HORNBACH
HAROMAC Flexibele grijper, lengte 60 cm kopen bij HORNBACH | Eenvoudig online bestellen | Thuisbezorgd of afhalen in jouw vestiging | Laagste prijsgarantie | 30 dagen Bedenktijdwww.hornbach.nl
Wat voo vet voor de bougie? Zodat de rubber eraf glijdt?Die is niet sterk genoeg, ik heb het ook een keer gehad, alleen dan niet gescheurd, bij mij was het blokje van het buisje los geschoten en toen probeerde ik het ook met een tang, maar die krengen vreten zich goed vast om de bougie. Heb nu dat speciale vet van de vw om de bougie in te smeren en dat helpt prima.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.