BMW 5 Serie E60 LCI

Rayan Mungar

Bekend lid
480
426
83
Naast mijn polo rijdt ik ook vaak in mijn andere liefde deze BMW 5 serie met M Sport pakket bumpers velgen interieur instaplijsten en het onderstel.
Chip op maat perst ongeveer 270 paarden en 530 NM koppel.
Het leukste is toch wel bijna alles kunnen pakken wat je tegen komt op de snelweg
(nou voel ik me altijd heel maar dan ook heel snel uitgedaagd)IMG_20150508_162243~2.jpg IMG_20150508_162243~2.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20150508_162255~2.jpg
    IMG_20150508_162255~2.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 23
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Knappe beamer , ben ik ook voor aan het kijken geweest , maar spijtig genoeg nooit een aan mijn eisen gevonden, e61 ,m pack, 530-535d, zwart , minder dan 200k
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Hele dikke auto en mooie cijfers kwa pk's en koppel maar jammer dat ik dit moet lezen: "
Het leukste is toch wel bijna alles kunnen pakken wat je tegen komt op de snelweg
(nou voel ik me altijd heel maar dan ook heel snel uitgedaagd)
"
Als je dit doet zal geen een mede weggebruiker je stoer vinden en ook het laten uitdagen duid op een kort lontje waar je later veel problemen mee kan krijgen. Houdt er altijd rekening mee dat je met een "moordwapen" van 1500kilo onderweg bent dus rijd verantwoordelijk tegen over andere medeweggebruikers.

Genieten van je auto kan ook op andere manieren ;)
 
Hele dikke auto en mooie cijfers kwa pk's en koppel maar jammer dat ik dit moet lezen: "
Het leukste is toch wel bijna alles kunnen pakken wat je tegen komt op de snelweg
(nou voel ik me altijd heel maar dan ook heel snel uitgedaagd)
"
Als je dit doet zal geen een mede weggebruiker je stoer vinden en ook het laten uitdagen duid op een kort lontje waar je later veel problemen mee kan krijgen. Houdt er altijd rekening mee dat je met een "moordwapen" van 1500kilo onderweg bent dus rijd verantwoordelijk tegen over andere medeweggebruikers.

Genieten van je auto kan ook op andere manieren ;)
Een beetje sporten op z'n tijd kan geen kwaad vind ik. Maar je moet wel rekening houden met andere weggebruikers en dus zeker niet opgefokt rondrijden opzoek naar iets om "te pakken". Tegenwoordig valt er met mijn auto weinig te sporten haha die tijd heb ik wel gehad. Ik maak altijd braaf plaats tegenwoordig.
 
Hele dikke auto en mooie cijfers kwa pk's en koppel maar jammer dat ik dit moet lezen: "
Het leukste is toch wel bijna alles kunnen pakken wat je tegen komt op de snelweg
(nou voel ik me altijd heel maar dan ook heel snel uitgedaagd)
"
Als je dit doet zal geen een mede weggebruiker je stoer vinden en ook het laten uitdagen duid op een kort lontje waar je later veel problemen mee kan krijgen. Houdt er altijd rekening mee dat je met een "moordwapen" van 1500kilo onderweg bent dus rijd verantwoordelijk tegen over andere medeweggebruikers.

Genieten van je auto kan ook op andere manieren ;)
Is zo ik snap je wel, het is niet zo dat ik er iedereen uit probeer te trappen. Alleen het is zo verleidelijk met dag vermogen en koppel.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Is zo ik snap je wel, het is niet zo dat ik er iedereen uit probeer te trappen. Alleen het is zo verleidelijk met dag vermogen en koppel.
Doe het dan op een lege snelweg want als je de verkeerde persoon treft kan je dit soort taferelen krijgen
http://www.dumpert.nl/mediabase/6654109/3d520acf/verkeersfittie_eindigt_in_crash.html

Je kent het gezegde vast wel: "with great power comes great responsibility" ;) je bent 19 lentes jong en beginnend bestuurder die nog vele jaren/km's ervaring moet krijgen. Als ambulance chauffeur heb ik genoeg narigheid gezien :'(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!