BMRacer, Polo 6R BM

Re: Voorstellen Mijn Bluemotion (racer)

Jahoor :)

nieuwe_velgjes01-1.jpg


nieuwe_velgjes02-1.jpg
 
Kon het niet laten.In mei 2010 heb ik de Golf 5 2.0 TDI 140 PK verkocht.
Hier dan nog een aantal foto`s van de laatste poets en detailen beurtje.

De Golf grondig gewassen.

FotoVLDMUCMYD-1.jpg


Even wat wonder spul op de pad van de poetsmachine

FotoAEGEFXRID-1.jpg


Foto`s maken en poetsen is best moeilijk :mrgreen:

FotoCQILSMRSD-1.jpg


Na ruim 7 uur polijsten en poetsen is de klus geklaard

FotoRHJDCOHKD-1.jpg


FotoSGEGVX63D-1.jpg


FotoXAGUOIGHD-1.jpg


Voor meer info via PB
 
Haha Bluemotionracer ben je nog niet afgekoeld ;)? hoe was het afgelopen met de opmerkingen richting de VW Dealer? ze hadden wss niets meer te zeggen toen je zei H4 lampen? en die hemelverlichting etc...
 
KYC zei:
Haha Bluemotionracer ben je nog niet afgekoeld ;)? hoe was het afgelopen met de opmerkingen richting de VW Dealer? ze hadden wss niets meer te zeggen toen je zei H4 lampen? en die hemelverlichting etc...

Ze geven geen en gehoor vraag mij af of ze het zelf wel weten.
Hemelverlichting is een optie.De H4 lampen zijn vervangen voor philips x-tremevision h4
Ik geef in iedergeval nog niet op.
De keuze die ik in mei heb gemaakt Comfortline uitvoering is uit een folder die ik van hun heb gekregen.
De off Polo Bluemotion folder was er nog niet eens.En daarom voel ik een behoorlijke teleurstelling of liever gezegt bedonderd.
 
Bluemotionracer zei:
De keuze die ik in mei heb gemaakt Comfortline uitvoering is uit een folder die ik van hun heb gekregen.
De off Polo Bluemotion folder was er nog niet eens.En daarom voel ik een behoorlijke teleurstelling of liever gezegt bedonderd.
Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt maar ik denk dat ik dan toch eens met m'n verzekeringsmaatschappij zou bellen. Vaak kunnen ze je telefonisch al een advies geven over je rechtspositie als consument in een geval als dit.

De dealer zal wellicht beginnen over dat ie een 'gelijkwaardig' product heeft geleverd maar in jouw geval ontbreken er gewoon accessoires die wel op het door jou gekochte product hoorden te zitten, lampjes bij de make-up spiegel en verlichting achterin van wat ik uit je eerdere posts begreep (= dus niet gelijkwaardig).

Ze zullen door niet meer te reageren hopen dat het overwaait en je het opgeeft, als je echter een goed opgestelde brief stuurt met wat juridische termen schrikken ze vaak al dermate dat er ineens van alles mogelijk is (wellicht een restitutie).
Indien ze dan nog steeds niet genegen zijn je tegemoet te komen zou je de mogelijke juridische stappen eens kunnen bespreken met je rechtsbijstand (en volgens mij sta je wel degelijk in je recht).
 
Weem heeft een punt...maar goed nu maar even de vraag wil je wel zo ver gaan...kun je niet met je verkoper praten dat je je bedonderd voelt en dat je graag dit kosteloos erbij gebouwd wil hebben...je hebt immers iets voor betaald (nu weet ik niet welke opties je hebt genomen) wat je niet hebt gekregen...

als dit niet lukt dan word het toch rechtsbijstand inschakelen
 
weem zei:
Bluemotionracer zei:
De keuze die ik in mei heb gemaakt Comfortline uitvoering is uit een folder die ik van hun heb gekregen.
De off Polo Bluemotion folder was er nog niet eens.En daarom voel ik een behoorlijke teleurstelling of liever gezegt bedonderd.
Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt maar ik denk dat ik dan toch eens met m'n verzekeringsmaatschappij zou bellen. Vaak kunnen ze je telefonisch al een advies geven over je rechtspositie als consument in een geval als dit.

De dealer zal wellicht beginnen over dat ie een 'gelijkwaardig' product heeft geleverd maar in jouw geval ontbreken er gewoon accessoires die wel op het door jou gekochte product hoorden te zitten, lampjes bij de make-up spiegel en verlichting achterin van wat ik uit je eerdere posts begreep (= dus niet gelijkwaardig).

Ze zullen door niet meer te reageren hopen dat het overwaait en je het opgeeft, als je echter een goed opgestelde brief stuurt met wat juridische termen schrikken ze vaak al dermate dat er ineens van alles mogelijk is (wellicht een restitutie).
Indien ze dan nog steeds niet genegen zijn je tegemoet te komen zou je de mogelijke juridische stappen eens kunnen bespreken met je rechtsbijstand (en volgens mij sta je wel degelijk in je recht).

Heb helaas geen rechtsbijstand
Maar we onderzoeken de mogelijkheden
 
BlueMotionRacer, Polo 6R BM Update software

Zo de H4 pitten zijn er uit.Rij nu al een paar dagen met de philips x-treme vision H4 rond wel een verbetering maar nog niet tevreden.
We gooien het over een andere boeg geen philips x-treme vision en ook geen osram nightbreaker plus h4
We proberen de GTR H.I.I.D xenonverlichting met halogeenaansluiting.
Wit licht 5000K
Foto8HFHUPKKD-1.jpg


FotoUXEGNFARD-1.jpg


Zie web shop
http://www.xenonlamp.nl/webshop/shop.ht ... ory_id=104
 
ja ik moet zeggen Osram nightbreaker plus h4 zijn wel een verbetering, maar ik vind dat het nog wel witter kan...ik laat ze er voorlopig nog wel erin, want ze zijn net nieuw :)
laat maar weten als je ze geïnstalleerd hebt ik ben wel benieuwd
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!