BMRacer, Polo 6R BM

Hallo,
Ben Bluemotionracer oftewel Jan.
Woon in Drenthe.
Ben nog niet in het bezit van een Volkswagen Polo,maar heb mijn hele leven al wel V.A.G gereden.
Het is altijd spannend als je nieuwe Polo BlueMotion 1.2 TDI een deze dagen bij de dealer staat. Big Grin
Samen met de verkoper besloten dat de Polo blijft staan zodat hij een kenteken krijgt van 2011
In die tijd kan ik mijn Polo lekker verwennen met een poetsen/detailen beurtje dit is een van mijn hobby`s.
Ook hou ik mij graag bezig met het polijsten van velgen.
Afgelopen winter heb ik de velgen van mijn oude liefde gepolijst.
Mocht er belangstelling voor een topic zijn,laat het mij dan maar weten.
ervoor
FotoGU8IDW64D-1.jpg


Erna
FotoIRB4PF6UD-1.jpg


Mijn oude liefde :mrgreen:

FotoMK4HR8VAD-1.jpg



Foto87OHF8NDD-1.jpg


Zodra er meer bekend is over de komst van mijn Polo dan laat ik het jullie weten.

Groeten Jan
 
Re: Voorstellen Bluemotionracer

Welkom Jan, mooie golf cabrio had je daar ;) Verstandig trouwens om je BM pas in 2011 op kenteken te zetten dit scheelt toch weer als je ooit eens gaat verkopen. Verder nog plannen met je aankomende aanwinst of blijft ie orgineel.

Je polijst werk mag er trouwens ook zijn, ziet er best goed uit. Aardig wat tijd in gestoken denk k of niet?
 
Re: Voorstellen Bluemotionracer

Beste mensen Hartelijk dank voor jullie warme onthaal hier op het Forum.
Zal in iedergeval proberen om hier regelmatig iets te posten.

@ Maik,
Na de winter kijken wat ik nog ga doen met de BM.
Mooie velgen komen er zo bij zo onder.
Ja het polijsten van mijn velgen heeft heel veel uurtjes gekost.
Binnen kort maak ik een Topic aan Velgen polijsten.

@ Johan,
Ga zeker een Topic aanmaken van mijn Golf1 cabrio.

@ Bas,
Mooie velgen zullen er wel onderkomen weet alleen nog niet welke.

@ Roy78,
Een Golf1 cabrio is ook voor mij altijd een droom geweest.
Mijn droom is in 2005 uitgekomen. Big Grin
Het leer is niet overtrokken.
Maar ik heb het wel behoorlijk onder handen gehad.
Binnenkort is hier meer over telezen.
 
Re: Voorstellen Bluemotionracer

Week 45 de week dat mijn Polo Bluemotion 1.2 TDI is geproduceerd Big Grin
Hopelijk gaat hij zo snelmogelijk op transport en wel richting Drenthe.
Zodra de Polo bij de dealer staat zal ik een aantal foto`s van de zwarte Polo plaatsen.

Groeten Jan
 
Re: Voorstellen Mijn Bluemotion (racer)

Gewoon een TOP gebaar.
Had in Mei toen ik de Polo bestelde al aan gegeven dat ik de auto zelf zou gaan poetsen.
Afgelopen zaterdag belde de verkoper dat ze voor mij en de Polo een plekkie in de showroom hadden gereserveerd.
 
Re: Voorstellen Bluemotionracer

Bas zei:
Welkom, dat polijstwerk ziet er zeer goed uit ;) Dan heb jij vast en zeker al een mooi setje in gedachten voor je bm :lol:

Hoi allemaal.
Bas schrijft Dan heb jij vast en zeker al een mooi setje in gedachten voor je bm
mijn antwoord daarop is nee ik kom er gewoon niet uit Dus mochten jullie iets moois weten laat het hier dan maar weten het liefst met prijs en foto.
De velgen moeten mooi staan onder de zwarte Polo BM.
15 of 16 inch
Prijs tot 600 euro
 
Re: Voorstellen Mijn Bluemotion (racer)

16" met een dikke band dan toch?

want 16 " met een getrokke bandje gaat niet mooi staan, zeker als hij niet verlaagd is..

17-18 inch zou idiaal zijn, zou niet kleiner gaan en niet groter Big Grin
 
Re: Voorstellen Mijn Bluemotion (racer)

haha lol ja :) bij getrokken bandjes is er niets meer wat de velg beschermen kan tegen stoeprandjes Stick Out Tongue ik heb 195 breed onder mijn 16" velgjes (7J zo uit mijn hoofd). Dat is precies recht :) steekt de band niet meer uit en is die ook niet mee getrokken :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!