BM Spoiler verwijderen

Goededag!

ik zou graag de spoiler van mijn BM willen verwijderen, en deze voorzien van een eventueel een GTI spoiler, maar nu is mijn vraag of deze gemakkelijk te demonteren is, en of er gaten in het plaatwerk zitten voor de bevestiging van de ''zijpanelen'' van de BM spoiler.

Ik zou graag willen weten waar ik tegenaan loop als ik de spoiler eraf zou halen, iemand hier ervaring mee?
 
Wat ik mij meen te herinneren (en ik heb me toch een partij grijze massa).

Is dat die spoiler geplakt zit op de ramen en het bovenste deel van binnen uit geschroefd. Dit weet ik alleen niet 100% zeker. ;) :)
 
Thnx voor de link, maar hier betreft hier alleen de bovenste spoiler, en niet de zijkant helaas... dat zou ik het liefste willen zien hoe dat bevestigd zit... of er gaten onder die zijspoilers zitten of iets dergelijks...
 
Huh? ingesteld?
das nieuw voor mij :lol:
bellen ze waarschijnlijk terug met de mededeling dat het niet mogelijk is Stick Out Tongue

Als je gewoon naar je dealer toe rijdt kunnen zij aan de hand van je kenteken opzoeken hoe je auto in elkaar zit en dus ook hoe je spoiler op je achterklep vast zit enzo ;)
wees er wel op verdacht dat je auto onder je 'body kit' niet gespoten is ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Huh? ingesteld?
das nieuw voor mij :lol:
bellen ze waarschijnlijk terug met de mededeling dat het niet mogelijk is Stick Out Tongue

Als je gewoon naar je dealer toe rijdt kunnen zij aan de hand van je kenteken opzoeken hoe je auto in elkaar zit en dus ook hoe je spoiler op je achterklep vast zit enzo ;)
wees er wel op verdacht dat je auto onder je 'body kit' niet gespoten is ;)

Hmm hoe bedoel je met niet ingespoten? heb zelf een witte polo dus dan komt het goed uit als de onderkant wit is. Ja ik zal proberen van de week even langs te gaan.
 
Met ongespoten bedoel ik grondlak of gewoon volledig kaal ;)
welke van de twee je aan zult treffen onder de bm kofferklep spoiler weet ik zo niet.

maar als je een andere spoiler er overheen gaat plaatsen maakt dat niet uit lijkt me.
echter de zijkanten weet ik zo niet hoe deze monteerd zitten, dus ik hoop voor je dat 't op een simpele manier te verwijderen is zonder zichtbare plekken ;)

succes ermee! :)
 
VW  6R  1.2TDI 
denk dat er wel verf onder de BM spoiler zit hoor, dit is namelijk veel beter spuiten en zo worden verf foutjes in de hoekjes vanuit de fabriek vermeden (en kunnen ze voor elke Polo 1 spuitprogramma programmeren, niet een aparte voor een BM wat dus goedkoper is)
 
Die foto van die Polo waar hij in de wasstraat is afgegaan, daarop zie je dat eronder inderdaad wel degelijk gespoten is! De bovenkant zit dus op een soort kliksysteem. Maar inderdaad.. Die zijkanten?? Ik heb geen idee dus ik ben benieuwd wat de dealer weet te vertellen. Ik kan me niet veel anders voorstellen dan dat ze geplakt zijn op de ruit en er dus goed af moeten kunnen komen.. Hooguit een nieuwe achterruit kopen.. Altijd beter dan een nieuwe klep.. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!