Bluetooth op de rcd 310

Robin

Beheerder
4,453
1,904
203
Hallo,

Nu heb ik dus ook een vraagje:)
Ik heb me zus aangestoken met het polo virusBig Grin ze heeft een polo 6r uit 2012 gekocht.
Leuk ding met leuke opties.
Alleen zit er een simpele rcd 310 in, de verkoper heeft haar wijs gemaakt dat met een bluetooth module ze handsfree kunt bellen.
Ik zelf heb hier weinig van gehoord, maar ze vind de radio prima maar wilt echt alleen bellen via handsfree.

Ik heb nog we een parrot liggen, maar dan komt er weer een schermpje op.

Iemand die weet hoe en wat:)
 
er is inderdaad een bluetooth module compatible met de RCD310. heb er wel het eea over gelezen. zelf niet in mijn polo zitten.

Even rondsnuiten op internet, modules zijn wel verkrijgbaar.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
€ 15,54 49% Off | AtoCoto AMI MDI MMI Interface Bluetooth Module AUX Ontvanger Kabel Adapter voor Audi VW Radio Stereo Auto Draadloze A2DP Audio input

Er zit geen MDI in dus dat wordt helaas niets.
Ze heeft de auto net nieuw en wilt liever geen “hoge”kosten zoals nieuwe radio.
zou zo een bt module van AliExpress werken? Nog nooit van gehoord
 
Er zit geen MDI in dus dat wordt helaas niets.
Ze heeft de auto net nieuw en wilt liever geen “hoge”kosten zoals nieuwe radio.
zou zo een bt module van AliExpress werken? Nog nooit van gehoord
Geen MDI in het dashboardkastje? Oh... dan werkt mijn idee niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik wilde ook een bluetooth in mijn vw polo tdi 2012 zit wel een mdi maar kan ook geen bluetooth via mijn rcd 310 , gesproken met klant via marktplaats mij geloofwaardig laten blijken dat de deze module zal werken Nieuwe Originele Volkswagen Bluetooth module type 9W7 UHV-Plus ombouwset terwijl er duidelijk staat opgeschreven dat deze module alleen geschikt is voor Geschikt voor de volgende radionavigatietoestellen: RNS510, RNS310B, RNS315 & RCD510, prijs kosten 175 inclusief inbouw.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Tdi 75pk 
Ik wilde ook een bluetooth in mijn vw polo tdi 2012 zit wel een mdi maar kan ook geen bluetooth via mijn rcd 310 , gesproken met klant via marktplaats mij geloofwaardig laten blijken dat de deze module zal werken Nieuwe Originele Volkswagen Bluetooth module type 9W7 UHV-Plus ombouwset terwijl er duidelijk staat opgeschreven dat deze module alleen geschikt is voor Geschikt voor de volgende radionavigatietoestellen: RNS510, RNS310B, RNS315 & RCD510, prijs kosten 175 inclusief inbouw.
Gaat niet werken.
Alleen in combinatie met mfa+
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!