Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat zeg je hier nou?
Ik heb een bt module werkend al meer dan een halfjaar van aliSorry bt adapter cq module.
Rcd 330 goede betaalbare oplossing.
Zit ook Apple carplay en android auto op.
Ik heb een bt module werkend al meer dan een halfjaar van aliwerkt als je een MDI aansluiting hebt!!
Kan je een link sturen? Zit nu stevig te twijfelen om gelijk een mooie RCD 330 erin te zetten gelijk met apple maps enzo.Ding in MDI poort en je hebt bluetoorh hahaha
Je moet eerst op het forum 10 berichten (of zo iets) hebben gepost voordat je PB berichten kan sturen. Dus als je even een aantal nieuwe forumleden welkom heet, kom je al een heel eind. Zoals @Franklin Polo6C als zei, @dov is een weekje er tussen uit.Dag allemaal,
Ik ben nieuw hier en sinds kort vooral een beetje aan het lezen. @dov ik zou graag met je in contact komen. Het lukt me alleen niet je een privébericht te sturen... ik heb geen permissie staat er. Kan iemand me vertellen hoe dat werkt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.