Bluetooth module te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!

Ik heb in deze week mijn bluetooth module geupgrade naar een 9W7, daarom bied ik deze hier aan.
mocht je nog geen bluetooth in de auto aanwezig zijn dan heb ik hier het kastje voor jouw!

voor vragen etc pb mij gerust!

Vraagprijs gok ik op €75,- mocht dit niet reëel zijn hoor ik dat graag!

op te halen in Zwolle,
verzenden is uiteraard ook mogelijk!
 
Volkswagen  a  a 
Hoi Blackcougar4, dat lijkt mij wel iets, maar heb geen idee zo of het in mijn auto past.
Ben nieuw hier op het forum en al een tijdje aan het rondkijken. En sinds ik de Polo heb, heb ik mij aangemeld maar ben er eigenlijk ook nog niet achter wat voor type het nu werkelijk is.
Volgens RDW registratie is het een 6R, maar als ik hier op het forum kijk zou het een 6C moeten zijn:(.
 
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
Oké dank je iichel, ik heb namelijk deze radio (zie afbeelding) in de auto en ik meen ergens gelezen te hebben dat bluetooth een optie iso_O
 

Bijlagen

  • radio.JPG
    radio.JPG
    48.1 KB · Weergaven: 156
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
9w2 bluetooth from Jetta, Golf, or Sportwagen (wagon) TDI
9w2 bluetooth lets you talk and receive but there is no phone book capability. You can still use voice control through your mobile phone to place outgoing calls, if equipped. It also has A2DP (bluetooth streaming music capability). An example of A2DP is wirelessly playing music directly from your iphone over the stereo. These were commonly found on 2010 and newer Golf and sport wagon (sportwagen).

When combined with the RNS 510 GPS it does not display the phonebook over the touchscreen display.

Some part numbers for the 2010+ (white MFD) are 1k8 035 730 c (1k8035730c) and 1k8 035 730 d (1k8035730d)

The bluetooth antenna is internal.
 
Hallo heren,
Excuses ik was overspoelt door mijn privé leven.
Hij is nog te koop.
Ik heb deze vervangen omdat ik mijn nummer wou weergeven op mijn RNS. Als de voorbereiding aanwezig is is deze aan te sluiten op elke RNS mocht deze er niet zijn zou je wellicht bij kufatec een kabelboom daarvoor kopen, maar hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet precies.
Groeten!


Gr,
Glenn
 
Volkswagen  a  a 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!