bluetooth interface. radio code invoeren?

Hoi allemaal,
Ik heb een bluetooth interface gekocht om deze achter mijn rcd 210 te hangen.
Nu is mijn vraag: als ik de stekker los haal, moet ik dan weer opnieuw de radio code invoeren? Want lees op internet dat de radio ook zonder code aan gaat nadat de stekker los is geweest.

Ik heb de radio code niet en bij de dealer kost het 80e om de code op te vragen.

Alvast bedankt voor de reacties,

Gr. Tim
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Meerdere malen de radio eruit gehaald en losgekoppeld, de radiocode niet hoeven invoeren bij het opnieuw aansluiten.
Gaat wel om een RNS310, maar verwacht dat het hetzelfde werkt.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Timr
Het kostte mij 2 jaar geleden zeker geen €80,- om de code op te vragen. Ik heb er toen €25,- voor betaald. Ook ik heb meerdere malen de radio eruit gehaald zonder de code opnieuw in te voeren. Ik heb alleen wel eens gelezen dat als de radio er voor langere tijd uit is (lees: min. 24 uur) dat het dan wel eens voor kan komen dat de code opnieuw moet worden ingevoerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Timr
€80,- ... Makkelijk verdienen voor 2/3 min werk. Al geprobeerd bij verschillende dealers??
Anders combineren met andere aanpassingen. Bochtverlichting/Hill hold etc etc.
Heb je meer opties voor dezelfde prijs ;)
 
Bedankt voor de reacties.

Heb inmiddels geprobeerd de stekkers los te halen voordat ik naar de dealer ben gegaan. gelukkig werkt de radio weer na het aansluiten van de stekkers.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!