Bluetooth carkit Samsung Galaxy S7

In mijn Polo BM heb ik op dit moment een Strike carkit zitten voor een iPhone 6 (foto). Ik heb nu een galaxy S7 gekocht en ben dus op zoek naar eenzelfde soort kit voor de S7. Helaas heeft de volkswagen dealer hier geen kit voor en ook slager automaterialen kon mij hier niet aan helpen dus probeer ik het hier. De carkit maakt naar mijn weten de Bluetooth verbinding mogelijk met mijn radio dus alleen een laadfunctie is niet genoeg.
Weet een van jullie toevallig waar ik deze kan vinden? En kan ik nog iemand blij maken met een kit voor de iPhone 6?
 

Bijlagen

  • 20160408_125119.jpg
    20160408_125119.jpg
    465.7 KB · Weergaven: 21
  • 20160408_125137.jpg
    20160408_125137.jpg
    472.8 KB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar is die Strike carkit nou een inzetstukje die in de originele VW dashboard houder gaat? Waar normaal de touch adapter zit?
En je gebruikt dan een RNS310 of RNS315?
Naar mijn weten kan een telefoon zonder tussenkomst van de touch adapter ook verbinding maken met de bluetooth module. Maar ik kan er naast zitten.
Zo te zien is er geen inzet-stukje voor de Samsung Galaxy S7 beschikbaar (snelle search via google/ebay)
 
Bedankt voor de snelle reactie!
ik geloof dat ik een 310 heb. Even snel zoeken op 't forum leerde mij dat het verschil build in HD en BT is en ik heb mijn kaart op een sd staan. Je kunt hem inderdaad in de originele houder klikken, en de Bluetooth verbinding stopt als ik deze los haal uit de houder.
Helaas heb ik er ook nog geen kunnen vinden voor een s5/s6 (vergelijkbare grote)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Bedankt voor de tips. Ik wacht nog even af. Ik vond het heel prettig om naast mijn navigatie flitsmeister of Spotify te openen. Vooral Spotify vond ik prettig omdat ik niet kan switchen tussen nummers met mfs.
Mocht ik binnen een week geen beter alternatief hebben ga ik op zoek naar een adapter.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!